طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

از وقتی این بازی راه افتاد همش به این فکر میکردم که اگه کسی از من دعوت کنه چه پیشنهادهایی مطرح کنم!

وقتی دیدم آقای روزمرگی به بازی دعوت شدن مطمئن بودم که منو دعوت میکنن! که همینطور هم شد :))

ممنونم ازتون

راستش من زیاد اهل کتاب و فیلم و آهنگ و بازی و شعر نیستم! یعنی قبلا بودم اما الآن مدتیه حس هیچکدومشون و ندارم :|

به هرحال پیشنهادات من:


کتاب

بر باد رفته نوشته ی مارگارت میچل که در دو جلد به چاپ رسیده

اسکارلت نوشته ی الکساندرا ریپلی که در ادامه ی بربادرفته نوشته شده و دو جلد هست

من با این کتابها زندگی کردم! خیییلی دوست دارم این قصه رو


فیلم

 gone with the wind که از روی کتاب بر باد رفته ساخته شده و چهار ساعت هست! (پیشنهاد میکنم کتابش رو حتما بخونید، چون فیلمش خلاصه شده و مسلما اون توصیفات و تجسماتی که تو داستانِ مکتوب هست تو فیلم نیست)

رویای خیس

دل شکسته

روز سوم

ذغال (هندی :دی)


شعر

کتاب بارتاب نفس صبحدمان که شامل اشعار فریدون مشیری هست رو دوست داشتم


پیشنهاد ویژه

توصیه میکنم برید گردش، سفر، صله ی رحم

روابطتون رو با دوستان و اقوام و آشنایان بیشتر کنید، برید به دیدنشون، دعوتشون کنید به خونه تون، از خلاصه کردن ارتباط تو دنیای مجازی بپرهیزید

اگه با کسی قهر هستید کینه و غرور و کنار بذارید و برید باهاش آشتی کنید

برید به کلاسای هنری و ورزشی، کلاسهایی که علاقه دارید ولی هیچوقت جدی نگرفتینشون

کارای عقب مونده تون و انجام بدید، کارایی که شاید سالهاست میخواین انجام بدین ولی عقب انداختینشون

اگه میتونید شعر بگید، داستان بنویسید، نقاشی بکشید، آثارتون رو ثبت کنید

به اطرافتون بیشتر دقت کنید، به محیط پیرامونتون توجه کنید، از طبیعت سرسری رد نشید!

به خودتون برسید! رفتارهایی داشته باشید که خوشحالتون میکنه، جوری باشید که از خودتون رضایت داشته باشید

اهدافتون رو مشخص کنید و برای رسیدن بهش تلاش کنید

به همه خوبی کنید و با بزرگترها و کوچکترها مهربون باشید


البته پیشنهاد من مختص تابستون نیست! برای همه ی زمانهاست


ضمنا تو گرمای تابستون شربت تگری فراموش نشه :دی


پ ن: از آنجا که یک سری از دوستان قبلا تو این بازی شرکت کردن و یک سری از دوستان هم قبلا به بازی دعوت شدن من از همین تریبون از همه ی دوستانم که هنوز تو این بازی شرکت نکردن دعوت میکنم که پیشنهاداتشون رو با ما به اشتراک بذارن :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۲
اَسی ...

نظرات  (۹)

نصفش مونده اونم میره
وبازمیایدبوی ماه مدرسه
پاسخ:
وای چه حس بدی :/
به ماه دیگه از تابستون مونده
پاسخ:
چشم به هم بزنید میگذره!
خوش اومدین
پیشنهادات جالبی بود.
تشکر
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ:
مرسی
همچنین
یا علی
از پیشنهادهای ویژه ات استقبال می کنم!
پاسخ:
خوشحالم :)
بازی؟!!!
من متوجه نشدم...آخه تازه واردم ...؛)
جریان چیه؟!!...

پاسخ:
خیلی خوش اومدین
قضیه اینه که هر فرد واسه گذروندن تابستون یه سری پیشنهاد میده از قبیل معرفی کتاب، فیلم، شعر، بازی، آهنگ...
پیشنهاداتتون رو در قالب یک پست تو وبلاگتون درج کنید و لینک پستتون رو به آقای هولدن اطلاع بدین
خیلی هم عالی

ممنون از تو صیه های بهداشتی :دی


چندوقت دیگه مسابقه ای عظیم خواهیم داشت
پاسخ:
تشکر
خواهش میشه :دی
waaw چه هیجان انگیز!!! O_O
چطوری مطمئن بودین؟! :)

فیلم بربادرفته رو از روی رمانش ساختن؟

جواب سوالم رو چند سطر بعد داده بودین..
ب نظر میرسه ک .. بهتره اول کل متن رو بخونم .. بعد چیزی تایپ کنم!! :)


ممنون بابت پیشنهاد ویژه
بعضیاشون سختن! :)
پاسخ:
از آنجا که شما دعوت کردین :))
:)
من الآن به یه نکته پی بردم و اون اینه که شما یه مقدار از پست و میخونید بعد نظرتون و مینویسید بعد به خوندن پست ادامه میدید! واسه همینه که همیشه واسه تک تک خطوط پست کامنت میدید :)
خواهش میکنم، آره خب!
ممنون از شما که دعوت کردید
خیلی هم خوب..ممنون از پیشنهاداتت :))
پاسخ:
خیلی هم ممنون
خیلی هم خواهش :))
!

بله.. :) البته کل پست رو اولش گذری میبینم ..!

خواهش :)
پاسخ:
که اینطور!
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">