طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

یک عدد مشتی هستم :دی

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۵ ق.ظ

سلام دوستانم :)

من برگشتم

سلام تک تکتون رو به امام رضا (ع) رسوندم و براتون دعا کردم

در ادامه ی مطالب تصاویر سفرم رو گذاشتم

ساعت 6 صبح سوار قطار شدیم و طلوع زیبای خورشید رو از تو قطار دیدیم



روز تولد حضرت معصومه (س) صحن های مختلف حرم امام رضا رو با گل تزیین کرده بودن








دورنمای حرم


ایوان طلا


پنجره فولاد


گنبد طلا


نمای داخلی حرم


زیر زمین


ضریح مطهر

من هدیه ی روز دخترم رو از امام رضا گرفتم!! و اون هم این بود که بعد از سالها بالآخره دستم به ضریحشون رسید ^_^

هر وقت میریم مشهد بخاطر شلوغی اصلا به گرفتن ضریح فکر هم نمیکنم!!! توی اون جمعیت واقعا آدم له میشه!! ولی این بار خیلی یهویی رفتم سمت ضریح، یه حسی میگفت میتونم!! آخه به نظر میومد خلوت تر از همیشه هست! جالبه تو یه دستم کتاب دعا بود و رو شونم هم کیفم بود! با وجود اون همه بار و بندیل، محکم چادرم رو گرفتم و زدم به دل جمعیت! دستم رسید و خیلی سریع هم اومدم بیرون

شب حرم




اینم محوطه ی بیرونی جایی که ساکن شدیم

پروانه ی روی گل و دیدین؟؟ :)


موقع برگشت با قطار اتوبوسی اومدیم، صندلی های قطار رو به مشهد بود و قطار موقع بازگشت از مشهد انگار دنده عقب میرفت :))))

پشت سر هم فیلم میذاشتن برامون، تا حالا در عمرم 6 تا فیلم پشت سر هم ندیده بودم :|

دلقک ها، آتش بس، آذر شهدخت پرویز و دیگران، آسمان محبوب، باج، معراجی ها، من پلیس نیستم، دو تا فیلم دیگه هم که نصفه نشون دادن نمیدونم اسمشون چی بود!!

البته معراجی ها و من پلیس نیستم و یه فیلم نصفه ی دیگه که اسمش و نمیدونم رو موقع رفت دیدیم

از بین تمام این فیلمها فقط از فیلم آتش بس خوشم اومد و بس! البته اون آتش بسی که بهرام رادان و میترا حجار بازی میکنن


+ راستی میدونستید تصویر برداری تو حرم ممنوعه؟؟ :دی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۸
اَسی ...

نظرات  (۲۲)

سلام
ای بابا می گفتین میومدیم جلو پاتون شیری پلنگی ببری چیزی سر می بریدیم :))))
زیارت  قبول 
چه جالب ؛ من همین چند شب پیش دقیقا از همون زاویه ای که عکس چهارم ار پایین رو گرفتید گرفتم :))))
پاسخ:
سلام
مگه شما مشهدی هستین؟؟!!! نگفته بودین!!!
ممنونم
چه جالب!! پس شما هم از همون ورودی رفته بودین :دی
سلام
زیارت قبول و ممنون که بیادمون بودی
اسی جان دلیل ممنوعیت تصویربرداری تو حرم رو می دونی چیه؟
پاسخ:
سلام
تشکر
خواهش میکنم
خب قبلا چون میترسیدن تو دوربین بمب باشه نمیذاشتن دوربین ببریم، ولی الآن که همه با گوشی عکس میگیرن فکر میکنم بخاطر این که ممکنه چهره ی یه نفر به طور اتفاقی بیفته تو عکسمون و اون فرد راضی نباشه، شایدم چون ممکنه تو اون شلوغی حجاب خانمها کنار بره و نمیخوان عکسشون و بگیریم، شایدم میخوان معنویت مکان حفظ بشه و به جای اینکه به در و دیوار توجه کنیم متوجه مکانی که توش قرار داریم باشیم
به نظر شما دلیلش چیه؟؟
زیارت قبول
پاسخ:
متشکر
زیارت قبول
چه عکس های زیبایی بعنوان سوغات برای بچه های بیانی اورده ای دستت طلا
پاسخ:
تشکر
خوشحالم که مورد پسندتون بودن :)
اره ممنوعه ولی اگرهنگام فیلم برداری حواست جمع باشه میشه فیلم گرفت من یک بند دوردستم میبستم وبه دوربینم وفیلم میگرفتم .
پاسخ:
پس شما یه خلافکار حرفه ای هستین :))))
آتش بس ۱ و من خیلی دوست دارم :)
پاسخ:
آره یکش هم قشنگ بود
خوش اومدی ;)
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۹ قاسم صفایی نژاد
قبول باشه. التماس دعا
پاسخ:
ممنونم
محتاج دعاییم...
زیارت قبول...
ا اگه ممنوعه چطور گرفتی؟
پاسخ:
ممنون
یواشکی :دی
البته فکر میکنم فقط کنار ضریح ممنوع باشه، وقتی خادم ها دیدن دارن عکس میگیرم گفتن نگیر!!
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۲ فروردین دخت
زیارتت قبول بانو :))) چقدر دلم هوای مشهد  رو کرد...
پاسخ:
ممنووونم دختر :))
الهی...
ایشالا قسمتت بشه خیلی زود
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۰ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
سلام زیارتا قبوووووووووووووووول
پاسخ:
سلام
جای شما خالییییییییی :))
:(((((
بریم مشد
پاسخ:
ای جان :)
به قول بابا پنجعلی: "مشهده؟؟ بوریم مشهد! منم میام" :))))
میری ایشالا زوده زود :)
راستی سوغاتی ما چی شد
پاسخ:
همین پست بود دیگه!! :)
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۹ فاطمه نظری
:)
عکس ها بسیار زیباهستند
پاسخ:
نظر لطفته :)
وای چقد عکس گرفتی تو..خوش بحالت :))

دیدی چقد مشهد شلوغ بود؟! 

زیارت قبول مشتی :))))
پاسخ:
آره :))))
تابستونه، آخر هفته هم بود، تولد حضرت معصومه هم بود، دیگه غوغا بود!!!

همچنین مشتی ;))
سلااااام اجی جونم زیارتت قبول مشهدی:*
مرررسی واسه عکسا عاللییین انگار خودم حرم بودم 
مرسی یه عالمه:*
پاسخ:
سلاااااام عزییییزم :****
مرسییی ^_^
خوشحالم که تو رو هم با خودم بردم حرم :)
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۴۵ خرید اینترنتی
سلام ، قبل از هر چیز وب بسیار زیبایی دارید ، عکس های حرم امام رضا (ع) بسیار بسیار زیباست .. زیارت قبول .
پاسخ:
سلام
قبل از هر چیز ممنون، و باز هم ممنون... و متشکر .
زیارت قبول :-)

ایوان طلائیش چ ابهتی داره! :)

عکسها خیلی زیبا .. ممنون :)

پروانه چه استتاری کرده! :) اول ندیدمش!

+ بله .. تو خیلی از حرم ها ممنوعه..
شاید دلیل ممنوعیتش همون بحث زینت بیش از حد حرم ها باشه...
پاسخ:
جای شما خالی :)
بله منم خیلی عکسش و دوست دارم :)
خواهش میکنم، لطف دارید
اولین بار بود که اینقدر به یه پروانه نزدیک میشدم!!! با کلی ترس و لرز رفتم که از بالهای بازش عکس بگیرم ولی نشد!
زینت حرمها؟ یعنی بده که عکسشون و بگیریم؟
همه اینایی که گفتی کاملا درسته
پاسخ:
ممنون :)
من نگفتم مشهدیم
فقط گفتم می گفتین تا چیزی سر ببریم
پاسخ:
آها! ایشالا دفعه ی بعد :دی
پس زیارت چند وقت پیش شما هم قبول
زیارتت قبول. اتفاقا اون روزا و شبا زیاد می رفتم حرم.
پاسخ:
ممنون، پس زیارت شما هم قبول
ندیدمتون!
زیارتتون قبول
چه عکسهای خوبی..مرسی
رسیدن به ضریح زمان داره..باید تو زمانش برین..مثلا سرطهر خخخخ
آذر و شهدخت باید خوبباشه..دوس دارم ببینمش
بقیش به درد نمیخوره
آتش بس ۲....کلا خوب نبود هیچکدومش


نه فقط شما میدونید خخخ
پاسخ:
ممنونم
خواهش میکنم :)
مسلما شما به زمانش وارد ترید :دی
زیاد جالب نبود، نه معلوم بود طنزه نه فیلم خاص بود کلا معلوم نبود چیه :|
آتش بس2 به یه بار دیدنش می ارزید

عه! شمام میدونید؟؟ o_O
زیارتت قبول:)
پاسخ:
جای شما خالی مریم گلی :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">