طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

^__^ تولدمه ^__^

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ


خب امروز تولدمه! چی باید بگم دیگه؟


فقط یه سوال میمونه که مطمئنا واسه همه تون ممکنه پیش بیاد!

و اونم اینه که : من چند سالم شده؟

اتفاقا واسه خودمم سواله!! آخه من از تولد پارسالم همش فکر میکنم به سن الآنم رسیدم :/

پس حالا من از شما میپرسم:

چند سالمه؟؟ o_O

به عبارت دیگه شما من و چند ساله می بینید؟ تو ذهنتون من چه سنی هستم؟؟

نمیخوام عددی رو بگید که فکر میکنید درسته، مسابقه نیست که بخوام ببینم چه کسی درست حدس زده!! :|

قصدم اینه که ببینم خودم رو چند ساله به شما شناسوندم

پس لطفا همه بگن چه دیدی دارن :)


+ اگه بدونین تو مدتی که از عمر وبلاگم میگذره چقدر سعی کردم که مطلبی نذارم که نشونه هایی از حدود سنیم به شما بده!!! =)))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۴۲)

تولدت مبارک ایشاالله 120ساله شی
معمولا خانوم ها از بیست سال رد نمی شن
پاسخ:
خیلی ممنونم ^_^
:))))
تبریک میگم
امیدوارم سال های سال شاد و موفق باشید:)
فکر میکنم 24 سالتونه.
پاسخ:
متشکرم
مرسی از لطفتون
:)
22


22 هم نباشی اگه مطمانم بین 20 تا 24 ای
میانگین گرفتم گفتم 22
من میگم همون 22

+خز شده دیگه تکراریه ولی تولدت مبارک:)))
پاسخ:
عزیزم :)))))
نه چرا خز؟؟ مرسی دلنیا جانم :*****
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۴ اقا مهندس
سلام
تولدتون مبارک
ما از ککجا باید حدس بزنیم
من احساس میکنم شما حدودا بین10تا80سالتون باشه.درسته؟

پاسخ:
سلام
تشکر :)
آفرین به این هوش و ذکاوت!!! مرحبا :)))))
فکر میکنم با توجه به عمر دمپایی یه 50 سالی باید باشه :)
ولی جدی فکر کنم حدود 20 تا 25 سال.
راستی تولدتون هم مبارک
ان شاا... عمر طولانی و با برکت داشته باشید.
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ:
عجب :)))
متشکرم فرشته ی عزیز :)
همچنین شما
یا علی :)
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۵ روزمرگی ...
به بهه.. شما هم تیرماهی هستین ؟ :))

اشک شادی شمعو نگاه کن
ک داره میچکه چیکه چیکه
کام همه رو بیا شیرین کن
بیا کیکو ببر تیکه تیکه 
تولد تولد تولدت مبارک.... ^_^
ایشالا صد و بیست سال عمر شاد و آروم و باعزت داشته باشین :)

"قصدم اینه که ببینم خودم رو چند ساله به شما شناسوندم"
یعنی این همه مدت داشتین بازی میکردین ؟ O_o
:))

سنتون هم .. بیست و چندساله :)
پاسخ:
بهله :))
مگه دیگه کی تیر ماهیه؟؟
خیییلی ممنووووونم ^_^
نگفتم بازی میکردم! منظورم اون برداشتیه که با توجه به نوشته هام دارین، خب یه سری افراد از سنشون خیلی بزرگتر یا کوچیکترن، خواستم ببینم متناسب با سنم هستم یا نه :|
تولدت مبارک عزیزم :)))

بنظرم حدود 22 - 23 سال باید باشی!
پاسخ:
مرررسیییی نگارم :****
:)
سلام 
اولا تولدتون مبارک 
دوما بهتون میخوره سال دوم یا سوم دانشگاه باشید 
پاسخ:
سلام
اولا خیلی ممنونم
دوما بازم مرسی :)
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۲۵ کاکتوس آبی
تولدت مبارک
پاسخ:
ممنوونم ^_^
خیلی خوش اومدین :)
ورودتون مصادف با چه روز خوبی هم بود!
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۳۳ بای پولار
تولدت مبارک با آرزوی سربلندی، سلامتی، شادی و امید برای لحظه لحظه‌ی زندگیت!
کلا تیرماهی ها خیلی خوب ان :)))

فقط با احتمال بالا حدس می زنم از من قطعا کوچیک تری. و خب همینم کافیه برام :)


پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم از لطفتون :)
در این که شکی نیست :)))
با احتمال بالا قطعا!! :دی
وای تولده!
تولد تولد تولد مبارک! مبارک مبارک تولدت مبارک! =))
چقدر توی بلاگستان تولد داریم اسن روزا!
حس میکنم 68یی باشی...یعنی 27 سالت شده باشه الان!
پاسخ:
آره ^_^
مرررسییییی عزیزممم :****
دیگه تولد کی بوده مگه؟؟!
:)
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۴۲ تُــربــچِــه :)
تووووووولدت مبارک
پاسخ:
مرررررسی ^_^
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۴۳ علی گوهری
تولدتون مبارک درست یه هفته بعد از تولد من و با توجه به پستایی که تو ذهنمه اوممممم ۲۱
پاسخ:
ممنونم :)
عه تولدتون بود؟؟؟ نگفته بودین!!
تولد شمام مبارک :)
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۴۴ تُــربــچِــه :)
راستش من خیلی وقت نمیکنم بخونمت ولی تا جایی که میشه سعیمو میکنم که بخونم وبتو
از اون موقع ها که خیلی میخوندمت یه دختر شاد و شنگول دبیرستانی تو ذهنم مونده 
حدودا دوم سوم
پاسخ:
تو که وقت نمیکنی وب خودتم بخونی با این دوران متاهلیت ;)
که اینطور :)
تولدت مبارک:)
انشالله یکی از بهترین سالهای زندگیتو بگذرونی:)
۲۱-۲۲
پاسخ:
مرسی عزیزم :**
الهی آمین :)
سلام تولدتون مبارک خانمی ....
حدودا بیست و یک تا بیست و پنج؟

پاسخ:
سلام عزیزم :)
متشکرم :***
سلام 
تولد تولدت مبارک :***
بیا شمع ها رو فوت کن :)
شمع ها عدد24-25رو نشون میده دخترم :*******

پاسخ:
سلام :**
مرسییییییییی ^_^
ای جانم عزیزم :)
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۶ محمد حسین
گاو و الاغ و اردک

کبریت و گاز و فندک

جوجه و مرغ و لک لک

تولدتون مبارک  
پاسخ:
وااای مرررسی ^__^
این شعرتون منو برد به سالهای قبل :)
یه چنین شعری رو واسه تولد دوستم سروده بودم!
حالا این مال کی بود؟؟!
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۱:۴۱ محمد حسین
نمی دونم این شاهکار اثر کیه :دی 
پاسخ:
قبلش من سروده بودم یه همچین مایه هایی!
یکی سرقت ادبی کرده قطعا :/
ای جان تیرماهی :******
تولدت مبارک عزیییییزم ان شاءالله 120ساله شی سالم و شاد و.خندان 

20ساله:دی


پاسخ:
عزیزمممم :***
مررررسی آبجی جونم ^_^
:)
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۷:۲۷ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
تولدت مبارک عزیزدلم.
من فکرمیکنم باید بیست یا نوزده ساله باشی.
پاسخ:
متشکرم عزیزم :*
:)
تولدت مبارک تیر ماهی :)))
اصلا این تیر ماهی ها خیلی ماهی های خاصی هستن که خیلی هم گل هم هستن اتفاقا
تولدت مبارک عزیزم
+ سن و سال مهم نیست ، مهم اینه که آدم درست فکر کنه و شاد زندگی کنه ، توام زندگیت شاد باد هرچند که تقربا هست ولی خوب بیشتر باد :))))
پاسخ:
ممنوووونم تیر ماهی جان ;)
ماهی های خاص :))))
مرسی عزیزدلم :**
ای جان :)
همچنین تو آشنا جانم ^_^
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۸:۱۵ روزمرگی ...
منم تیرماهیم :)

یعنی با برداشت های ما بازی میکردین؟ :|
:)))
پاسخ:
عه!! واقعا؟؟ چندم؟؟؟؟ نگفتید o_O
نه بابا!! یعنی برداشت آزاد بود! هر کسی یه جور :||
تولدت مبارک :)
پاسخ:
مرسییی ^_^
مبارک باشه :)))
پاسخ:
متشکرممم =)
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۹:۲۵ هنوز یلدا

تولدت مبارک اسی جان:*

برات بهترینها رو آرزو دارم:*

پاسخ:
ممنووونم مهربونم :***  ^_^
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۸ | پریســآتیـــس | (:
تولدت مبارک عزیزجان
امیدوارم کادوے تولدت از سمت خدا این باشہ کہ صلاحت ھمون آرزوھاے قشنگت باشہ (:
پاسخ:
مممررسی پریسا جان :****
وای چه کادوی قشنگی ^_^
ممنونم :)
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۲:۵۶ 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
تولدت مبارک عزیزم


پاسخ:
ممنونم لیلا مرسی :)
24 سال
پاسخ:
:)

به به عزییزم مبارکااا باشه :*

 فکر میکنم 22 تا 25 نهایتا..

حالا حتما باید خودت بگیاا بعد از حدسای ما

پاسخ:
مرررسی سرور جانمممم :***
;)
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۰ روزمرگی ...
بهله:) آخر تیر

:))
پاسخ:
پس هنوز نرسیده!!
:)
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۳ مستر نیمــا
تولدت مبارک باشه
انشالله که این سن پر باشه از روزهای خوش برات
پاسخ:
مرسیییی :)
ممنووونم ^_^
تولدتونن مبارک
با بهترین آرزوها
پاسخ:
متشکرم :)
لطف دارید ممنون
سلام
اول از همه تولدت مبارک
ایشاله 120 ساله بشی
بین 23_25 سال هستید
پاسخ:
سلام :)
ممنونم از شما ^_^
:)
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۱:۴۸ هانیه شالباف
سلام . تولدت مبارک :)
الهی بهترین ها برات اتفاق بیفته بانو :)

بنظرم 19 !(البته من خیلی وقت نیست مخاطب وب شما شدما ! اینم در نظر بگیر)
پاسخ:
سلام . مرسیی :)
ممنونم ^_^
باشه :))
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۷:۳۵ فاطمه نظری
مباااااارک
پاسخ:
متشکرررررر ;)
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۸:۰۳ روزمرگی ...
هنوز رونمایی نکردین از سنتون ؟ :))
راستی.. کیک هم ندادین :|
پاسخ:
گفتم رونمایی میکنم؟؟ o_O
چشم تو پست بعدی :)
سلام
امکان نظر گذاشتن نداشتم شرمنده
باتاخیر تبریک
ان شاالله باقی عمرتون پرخیر و برکت تر از همیشه باشه.
پاسخ:
سلام :)
شما که همیشه غایبین!! اشکالی نداره :دی
ممنوووونم از لطفتون ^_^
ان شاءالله واسه شما هم همینطور باشه
۲۶ تیر ۹۵ ، ۲۲:۳۴ روزمرگی ...
نه نگفتین .. نگفتینم نمیکنین! :)
دیر رسیدیم تموم شد! :/ :)
پاسخ:
:)))))
نه از بس زیاده حالا حالاها تموم نمیشه :دی
یه عالمه تبریکو دعاهای خوب
ببخش نبودم ندیدیم نتبریکیدم
:*
پاسخ:
یه عالمه مرسییییییی :****
اشکال نداره، همین که الآن دیدی خیلی هم خوبه ^_^
ممنون از پست تبریک تولدت :)
تبریک فراوان... امیدوارم به همه آرزوهای خوبت برسی :) 
پاسخ:
متشکرممم ^_^
مرسی از لطفتون :)
تولدتولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککک ایشاالله هزارسال زنده باشی
پاسخ:
مرسیییییییییییییی ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">