طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

میهمان تصویری 5

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۱ ق.ظ

نوبتی هم که باشه نوبت پنجمین میهمان وبلاگمونه :)


ایشونن:



میبینید چه جالبه؟!

شبیه مهره های بولینگه !! :دی

تازه چشم و دماغ و دهن هم داره :))))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۲
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

مهموناتون همه کاکتوسن که:)
میخواستم بگم شبیه مهره بولینگه که خودتون تو پست گفتید:)
پاسخ:
آره :دی
:)))
خخخخخخ
خوش اومدن
پاسخ:
موتوشکر :)
دقیقآ عینوهو بولینگ مولینگ و اینجور چیزاست ...

خوش اومد ...
پاسخ:
بله :)
ممنون
عزیزم :دی
خوشبختم از آشنایی با ایشون :))))
پاسخ:
^_^
ایشون بیشتر تر ;)
۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۰:۲۵ پریســـآتیـــــس : )
چشم و دماغ ایناش کو ؟ ھوم؟

خوش اومد مھمونت عزیزم :دی
پاسخ:
اون دو تا نقطه ی سیاه چشماشن، اون برآمدگی کوچیک دماغشه
دهنشم خودتون تصور کنید ;)
مرسی عزیزم :)
خیلی جالبه !!
پاسخ:
^_^
(:
پاسخ:
:)
۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۳:۵۰ محمد حسین
بولینگ خار دار :دی
پاسخ:
:)))
خوشکله :)
پاسخ:
:)
خوش اومدی
۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۱ محمد حسین
جای شما بودم گلدونشون رو رنگ می کردم :)) 
پاسخ:
چرا؟ o_O
۰۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۲۱ روزمرگی ...
خوش اومدی :)

ما هم شبیه این مهموناتون رو داریما.. :)

http://bayanbox.ir/info/3360015441653123701/Sun
ببینید چه قشنگه :) کاکتوس خورشیدیه :)
پاسخ:
تشکر ^_^

واقعا؟؟ نگفته بودید!!

چققدرررر خوشششگله!!!!! :))
اصلا ندیده بودم تا حالا !!! واقعا کاکتوسه؟؟؟
برگاش مثل گله ^__^
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۱:۰۸ روزمرگی ...
واقعا خوشگله:))
میگن ک کاکتوسه:) چطوری میشه تشخیص داد ؟؟
دقیقا.. مثل گله:)
پاسخ:
^_^
اصولا کاکتوسا تیغ دارن! ولی شاید همه اینطور نباشن، نمیدونم
اوهوم :)

سلام اسی جان!

ولی من از کاکتوس خوشم میاد

پاسخ:
سلام سرور جانم^_^
چه عجب پیدا شدی !! :)
کاکتوس هم از تو خوشش میاد ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">