طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

جل الخالق O_O

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۶ ب.ظ

یه کامنت خصوصی برام اومده: اگه وبلاگتون و میفروشید قیمت و شماره حساب و بفرستید!!!!

آخه وبلاگ و میفروشن؟؟؟ اصلا داریم؟؟!!!!

گیریم که بشه، اونی که وبلاگ و میخره میخواد چیکارش کنه دقیقا؟؟؟؟

فکر کنم دیگه آخرالزمان شده :|


+امروز بالآخره موفق شدم نماز صبح برم مسجد !!

خیلی حس خوبی داشت ^_^


پ ن: پیرو پست قبلم باید خدمتتون عرض کنم که به لطف شما دوستان، حالم خیلی خوبه :)

ممنون از همراهیتون

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۱۹)

من میفروشم بیان بخرن
پاسخ:
چه جوری آخه؟
بعد مثلا میگن من بهار هستم؟! و مطالب رو به نام تو ادامه میدن؟!!
بهش میگفتی 100 میلیون ببینیم خریدار هست یا نه؟! :دی

عه پس رفتی مسجد..قبول باشه این حس و حال خوب :)))

+ایشالا همیشه خوب باشی :))
پاسخ:
آره صد میلیونم خوبه ;)
ممنون، خیلی خوب بود ^_^
ایشالا تو بیشتر خوب باشی نگارم :***
آدرسش رو بده من بفروشم خو ...
پاسخ:
:))))))
خب شاید نخره! آخه آدرس وب من رو تو کامنت درج کردن :دی
آره دیگه ...
وب داریم تا وب ...
وب خاصی داری ...
پاسخ:
شما لطف دارین
ولی وبلاگ من کاملا شخصیه، شامل خاطرات و دست نوشته هامه، فکر نمیکنم به درد کسی بخوره
اگه قیمت خوبی به من بدن وبمو می فروشم اصنم پولکی نیستم :دی 

والا... 

+ قبول باشه :) 
پاسخ:
پولکی؟؟ با چایی میچسبه :دی
:))))))))
ولی واقعا پیشنهاد غیر منطقی ایه :|
+ قبول حق، مرسی :)
اقا من میفروشم خخخخ
التماس دعا
پاسخ:
بدو که حراجه ;)
محتاجیم
بفروش خانم
بفروشش
خوبه که
پاسخ:
واقعا؟؟ :(
شاید سرکاری باشه o_O
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۹ leilaaaaaaaaa mohammadi
مگه داریم مگه میشههه
پاسخ:
O_o
خوش اومدین
خخخخخ - خوب حتما جذب شده دیگه 
میخواد خود تقلبیت رو درست کنه خخخ

پاسخ:
:))))
خود تقلبی؟؟ چه باحال!! باید جالب باشه ;)
شماره حساب بدم؟؟
خخخخخخ
پاسخ:
شما اول بدهی خودت و صاف کن تا بعد :-P
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۴ هانیه شالباف
یه راه جدید برای اختلاس :))
پاسخ:
عه؟؟؟
ولی من پول ندارما!! :|
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۸ پریســـآتیـــــس : )
جوابت بہ پت :دی

بنظر منم غیرمنطقیہ
شاید اون آدمی کہ میخواد بخرہ مثلا, از صفر شروع کردن بدش میاد و میخواد جوری شروع کنہ کہ چند دہ تایی لااقل خوانندہ داشتہ باشہ , ھوم؟

اصن شاید سرکاریہ :/
پاسخ:
;)
شاید! یعنی میخواد از محبوبیت من سوءاستفاده کنه؟؟؟!!!!! :دی
از خدا نمیترسه؟؟؟؟ o_O
یا شایدم کلاهبرداری!!! :|
+خداروشکر که خوبید :-)
پاسخ:
ممنونم :)
خیلی خوش اومدین
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۹ دچــ ــــار
بده بره:)
پاسخ:
:/
کجا؟؟
خب نمیخواد زحمت جذب مخاطب رو بکشه دیگه! :)

+
چ خوب ^_^

پ ن :
خدا رو شکر :-)
پاسخ:
خب اگه من برم که مخاطبامم با خودم میبرم!! :)))

بله ^_^

مرسی :)
خب همشون که حرف گوش کن نیستن.. راه بیفتن دنبالتون بیان! D:

بالاخره همه که این آدرسو یه باره حذف نمیکنن از فهرست وبهاشون.. :)
پاسخ:
چرا اتفاقا همه میان! مخصوصا وقتی ببینن یه بیگانه اومده تو وبی که هیچ ربطی بهش نداره!!
من تا از بابت همه مطمئن نشم که نمیرم :))
ولی مثل این که همه دوس دارن من برما :|
بله بله.. :)

نرید.. اگه برید جاتون خالیه... :))
پاسخ:
:/
۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۳:۱۴ بای پولار
واقعا نوبره والا! خرید وبلاگ!!!

نماز صبح جماعت رو یادمه فقط دوران خوابگاه می خوندم که نماز خونه نزدیک اتاقمون بود و خب یکی دوباری هم حرم امام رضا. قبول باشه در هر حال :)
پاسخ:
اوهوم :|
چه خوب! ممنون، قبول حق
خوش اومدین
حالا چند میخرید؟:دی.
پس بالاخره یاد گرفتید سریع آماده شید:دی
پاسخ:
تعیین قیمت به عهده ی من بود! :دی
بله!!!! :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">