طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

رمضانیه

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۲ ب.ظ

ای عاشقان ای عاشقان، دل را چراغانی کنید

                              ای می فروشان شهر را انگور مهمانی کنید

معشوق من بگشوده در روی گدای خانه اش

                              تا سرکشم من جرعه ای از ساغر و پیمانه اش


حلول ماه مبارک رمضان رو تبریک میگم :)

ان شاءالله به یاری خدا بهترین استفاده رو ببریم.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۸
اَسی ...

نظرات  (۹)

انشالله
پاسخ:
آمین
تبریک میگم :)
التماس دعا :)
پاسخ:
مرسی
محتاجیم به دعا کربلایی :)
منم حولول :دی ماه رمضان رو تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال برای شما و خودم و باقی دوستان صبر مسئلت می کنم :))
پاسخ:
حولول؟؟ :))))
مرسی
کم طاقتینا :دی
سلام
منم تبریک میگم
پاسخ:
سلام
ممنون
مبارک باشه این ماه خوبیها(:
پاسخ:
متشکرم :)
تبریک.. :)

طاعاتتون قبول :)
پاسخ:
تشکر
همچنین :)
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۷ یـک مـعــلـم . .
باسلام وتقدیم احترام،
.
ماهتـــــون مبــارک^ـ^
.
ان شاء الله که بتونیم بابردباری وصبربرطاعت،
شب قدرامسال رو درک کنیم؛
وازفیوضات این ماه پر برکت،توشه های فراوان به دست بیاریم . .
.
طاعتتون قبول^ـ^
پاسخ:
سلام و احترامات فراوان
ممنونم :)
آمین
مرسی همچنین :)
مبارک باشه
التماس دعا:)
پاسخ:
ممنون
همچنین...
تبریک ... التماس دعا ...
پاسخ:
ممنون
محتاجیم به دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">