طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

یه روزِ به شدت پر ماجرا!! O_O (قسمت اول)

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۴ ق.ظ

الآن که دارم مینویسم شبه! میخوام اتفاقات روزی که گذشت و واستون بگم!


صبح که از خواب بیدار شدم، داییم زنگ زد که آماده شید بریم پیک نیک! منم صبحانه نخورده حاضر شدم و رفتیم در دل طبیعت :)

تو شهر ما یه منطقه هست پر از درختای توت، رفتیم اونجا توت خوری

ملاحظه بفرمایید:



بعد از این که به اندازه ی کافی توت چیدیم، از آنجا که با خودمون غذا نیاورده بودیم، تصمیم گرفتیم برگردیم.

به منزل دایی تشریف بردیم و ناهار هم همونجا افتادیم :دی

در این قسمت لازمه بگم دیشب خواب دیدم با دوستام رفتم خونه ی یکی از بچه ها و نمیدونم چی شد که اون وسط، با وجود اون همه آدم، من داشتم ظرفای ناهار و میشستم! منی که اصلا اهل ظرف شستن نیستم!!

خوابم تعبیر شد! چون ظرفای خونه ی دایی رو من مجبور شدم بشورم!!

تا اینجا هنوز اتفاق خاصی نیفتاده!

چون میخوام عکسای پیک نیک رو در ادامه ی مطلب بذارم، بقیه ی اتفاقا رو تو پست بعدی میگم ;)


اینا عکسای منطقه ایه که رفتیم پیک نیک

باید بدونید که من این عکسا رو موقع برگشت به خونه، از تو ماشین در حال حرکت گرفتم :دی (فقط به خاطر گل روی شما)







موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۱
اَسی ...

نظرات  (۴)

نوش جان :)

یه چند بار که ناهار شامِ این مدلی تشریف ببرین جایی ( به قول خودتون بیفتین D: ) .. ظرف شستن یاد میگیرین :))

+
ابرا چه قشنگ افتادن :)
پاسخ:
مرسی
خودم بلدم :/
+
ممنونم :)
((((((((((((: موفق باشین
پاسخ:
ممنان :))
این منطقه پیک نیک خیلی خشک و بی اب و علف به نظر می رسه :)
پاسخ:
بله همین طوره
قبلا رودخونه ی پر آبی داشته، الآن آب این منطقه لوله کشی شده، درختا هم روز به روز کمتر میشن
تو استان خراسان نیستین احیانا؟خخخ

بلاخره که تو خونه شوهر باید بشورین خخخ

شما هم شدین کارتون فوتبالیستها خخخ


عکسها بسیار عالی
پاسخ:
خراسان؟؟ چطور؟!
خونه ی شوهر از اسمش معلومه خونه ی شوهره، پس ما هم میهمانیم !! هر کی باید ظرفای خونه ی خودشو بشوره :دی مگه نه؟!
فوتبالیستا؟؟:)))) واسه اون باید یه هفته صبر میکردی! من چند ساعت بعد ادامه ی پست و گذاشتم خو!!
ممنون از لطفتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">