طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

میهمان تصویری 3

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

دیروز صبح مامانم با کلی هیجان و سر و صدا اومد من و بیدار کرد و گفت: پاشو بیا ببین یکی از گلدونامون گل داده!!!! ^_^

منم گفتم: ولم کن بابا خب گل داده باشه به من چیکار داری :/ و دوباره خوابیدم!

بعد از یه مدت که بلند شدم، همینطور که داشتم میرفتم دست و صورتم و بشورم، یه نیم نگاهی به سمت حیاط انداختم، یه رنگ قرمز خیره کننده ای توجهم و جلب کرد! فکر میکردم از این گلای مسخره ی بی رنگ و رو باشه، از رنگش تعجب کردم!

بعد از شستن دست و صورتم رفتم تو حیاط و با این صحنه رو به رو شدم:



اصلا فکر نمیکردم این گلدونه باشه! حتی این گلدون تو لیست مهمونایی که قراره تو وبم معرفی کنم هم نبود! اولش هم واسه کاشتن این گل مردد بودیم! ولی بیخبر از این که یه چنین استعدادهای نهفته ای داره!!

این نشون میده که نباید از رو ظاهر قضاوت کنیم! چه بسا ظاهرهایی که بی تفاوت از کنارشون میگذریم ولی چنین زیبایی هایی رو در خودشون نهفته دارن!

این گل برای من یه تلنگر بود از طرف خدا که بفهمم نباید ناامید شد! و همیشه امکان وقوع یه معجزه هست!! :)


خلاصه ایشون زرنگی کردن و خودشون و به عنوان سومین مهمون وبمون معرفی کردن :)

گلش هم از ایناییه که روزا بازه و شبا بسته میشه، تازه دوتا غنچه ی دیگه هم داده!

اینم نمای نزدیک از گل زیبا و خوشرنگش:


واقعا خیره کننده ست...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۰
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

فتبارک الله و احسن الخالقین . 

عیب جویی نکنیم گل بی خار کجاست :دی 

والا... 
پاسخ:
منظورتون اینه که این گل خار داره؟؟؟
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۴۳ یـک مـعــلـم . .
سلام،
سبحان الله!
چقدر زیباست . .
"کاکتوس انگشتی"،باگل هایی به رنگ آتش !
من هم از اینا داشتم،ولی متأسفانه خشک شدن.
+
http://nargil.ir/Plant.aspx?Name=Chamaecereus-Silvestris&cid=5540
پاسخ:
سلام
بله خیلی
منم اولین بار بود میدیدم
مرسی از لینک
عجب مهمان ناخوانده ای
پاسخ:
بله واقعا :)
خوش اومدین
رو کاکتوس دراومده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
بعله ^_^
(((((: چه جالب
پاسخ:
اوهوم :)
مبارکه گل کاکتوس تون باشه ..........
می دونید که کاکتوس ها بعد از یه دوره سرما گل میدن 
اگه همیشه جاشون گرم باشه اصلا گل نمی دن .....
خخخخخخخ

پاسخ:
مرسی
نه نمیدونستم
چرا میخندین؟؟؟
الله اگبر
پاسخ:
:دی
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۷ مستر نیمــا
چه جالب.گل اینجوری روی کاکتوس ندیده بودم
پاسخ:
منم !!
گلش قشنگه 
کاکتوسهای منم گل دادن ولی فقط یه شبانه روز بعد پژمرده میشن):


پاسخ:
این فقط دو روز گلش دوام داشت
سلام مهمون بی نام و نشون :)
اسم این گلدونو بذارین گل قرمزی ^_^

"بعد از یه مدت که بیدار شدم.... "
بعد از چه مدتی دغیغا ؟ 1ساعت.. 2ساعت.. بعدازظهر..عصری ؟ :)))

+خیلی خوشگله :)
پاسخ:
سلام جناب روزمرگی :)
گل قرمزی؟؟ خیلی هم خوب ^_^ پس تصویب شد!
دیگه خوابم نبرد! ده دقیقه بعدش بلند شدم :/
+آره خیلی :)
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۸:۲۱ بای پولار
ما هم از این کاکتوس ها داریم. واقعا گل می دن :)
پاسخ:
جدی؟؟ دقیقا همین و دارین؟؟ گلش چه جوریه؟
این تا حالا گل نداده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">