طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

گریزگاه...

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴ ق.ظ

یه وقتایی اینقدر حالت بده که دوس داری از دنیا و همه ی آدماش فرار کنی و بری به دوردست ترین نقطه ی موجود...

جایی که دست هیچ بنی بشری بهت نرسه...


یه وقتایی به جایی میرسی که میخوای همه ی آثارت و نابود کنی و فرار کنی...

بری و از صحنه ی روزگار محو شی...


وصف حال الآن منه


+عنوان رو به یکی از دوستان پیشنهاد داده بودم واسه اسم وبش، که تصویب هم نشد!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۸
اَسی ...

نظرات  (۶)

منم زیاد این حس سراغم اومده.
نمیدونم چی بگم.
امیدوارم حال دلتون خوب بشه و خوب بمونه:)
پاسخ:
حس بدیه :(
ممنونم...

دقیقا مثل وصف حال الان من :|||||||||||||||||:((((((((



+

کردا تو اینمواقع اعتقاد دارن میگن :

بیا سَریلِمآن بنیمن قی/ غی یک :دی

بیا سرهامون بزنیم به هم (چون هم نظریم تو این درد مشترک )


پاسخ:
اگه فایده هم داره با بیشترین قدرت سرمو میکوبم به سرت :(
ولی واقعا نیاز دارم به یه جای امن :(

مامانم میگفت داره ولی هیچوقت امتحان نکردم چون میترسیدم سرم بشکنه :))

ولی برای ابراز همدردی و اینکه دردا مشترکه اینو میگن :((



+

منم :((

پیدا کردین دست منم بگیر و ببر همونجا :((


پاسخ:
الهی...
با کامنتت تونستی منو بخندونی!! مرسی عزیزم :)))
نیازی نیست ما خودمون اینکارو کنیم.. به وقتش همین اتفاقات غریب میفتن!
یه وقتایی میرسه که به دوردست ترین نقطه از اینجا میری و همه آثارت محو و نابود میشن .. بدون اینکه خودت بخوای..

ز شب سیاه چه نالم.. که فروغ صبح رویت
به سپیده سحرگاه و به ماهتاب ماند

نه عجب اگر به عالم اثری نماند از ما
که بر آسمان نبینی اثر از شهاب ماند...
رهی
پاسخ:
درسته ما محو میشیم اما آثارمون میمونه
ممنون از شعر زیباتون
شما این همه شعر بلدین اونوقت میگید نمیتونید مشاعره شرکت کنید؟!!
نمیدونم .. شاید آثار بمونن
البته آثار تو ذهنا نمیمونه خیلی.. شاید رو کتیبه ها بمونه !


من تا حالا با مشاعره مخالفت نکردم ک! :) البته به شرط تقلب ;)
شعرها رو هم کامل حفظ نیستم.. تقلب میکنم -_- :)
پاسخ:
همیشه برعکسه، اتفاقاتی که باید فراموش بشه نمیشه!

خوبه که واسه هر موضوعی یه شعر در چنته دارین! :)
((: چقداین روزابده
پاسخ:
حالا چرا میخندی؟؟!! :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">