طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

شاخام در اومد!!!!!!!

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ب.ظ

الآن اومدم وبم دیدم از ساعت 8:56 امروز تا ساعت 14:20 ، 108 پیام هرزنامه واسه من اومده!!! همه اش هم انگلیسی!!!

فکم همچنان چسبیده به زمین O_O


واسه شمام اومده؟؟؟؟


ب ن: نمایشام هم 3959 تاست! کسی هست که آمارش بالاتر از من باشه؟؟؟ یه کم نگران شدم آخه :(

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۴
اَسی ...

نظرات  (۱۸)

اره واسه خیلیااومده
پاسخ:
:|
من بیشتر  دراومده پس این علف های هرز همه  جا رشد کردند !؟:|
حالا تو خوبه پست هات رمز دار نیست من رمز داره !!
پاسخ:
یعنی با وجود رمز بازم اومده برات؟؟؟
اول دراومدن شاخ رو تبریک عرض می کنم ان شالله به دل خوش :دی 
برای منم اومده پاکشون کردم و گزینه کد کامنت رو فعال کردم که دیگه 
این ربات ها نتونن هرزنامه بفرستن برام :) 
پاسخ:
:/
منم به همین فکر افتادم
البته چون میره تو هرزنامه اونقدرام مسئله ساز نیست
آره یک پست همین الان تو وبم.گذاشتم بنام علف هرز :دی :|

پاسخ:
اگه کد کامنتا رو فعال کنی دیگه نمیاد
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۵ مستر نیمــا
واسه منم 75 تا اومد:|
پاسخ:
خوبه واسه شما کمتر اومده :))))
تازه مستر نیما طی دو روز این عدد براش اومده :دی

+
من طی سه ساعت 60تا داشتم  :دی 


ممنون بابت راهنمایی روله :)

پاسخ:
پس واسه من از همه بیشتر اومده ;)
خواهش میشه :*
واسه من چند روز پیش اومده بود!
پاسخ:
چه رباتای بیکاری هستن :))))
برا من نیومده
ولی یازده ربات 400 بار بازدید داشتن
پاسخ:
چه جالب! شما که کد کامنتاتون هم فعال نیست! عجیبه بازدید داشتن ولی کامنت نذاشتن!!
برای ما نیز هم
پاسخ:
خخخخخ
خدا بهت ببخشه بیشتر از این :))))))))))))))


+یه نتیجه گیری کردم الان میام دوباره میگمش در جواب کامنت  مستر نیما نوشتم :)))

پاسخ:
نه دیگه بسه :)))
باشه
الان تو وبم میگم که همه بخندن :دی


+
ناراحت نباش روله اون از صبح برایب وبت اومده من خودم دو سه ساعت بوده :)

پاسخ:
باشه الآن میام میخونم :))))

فقط با اجازه تون لینک پستت رو گذاشتم :)

البته ببخشید قبلش اجازه نگرفتم :)

اجازه هست عایا ؟:)

ممنون

پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم اشکالی نداره :)
سلام میدونید چجوری میشه هرزنامه ها رو پاک کرد؟
برا منم کلی اومده
پاسخ:
سلام
پس شما هم :)
خودم فهمیدم ممنون:)
پاسخ:
خواهش :)
تعداد بازدیدهای رباتها از هر وبی.. متناسب با تعداد پست هاشه..

ب ن : نگران شدین که نکنه ی وقت نمایش های روزانه کسی بالاتر از 3959 باشه؟! :))

پاسخ:
که اینطور!
دقیقا :))) عجب شیطونی هستین شما!! :)))
http://ashnayegomshode.blog.ir/

اتفاق مشترک داره زیاد میشه
نزنن شهیدتون کنن!/
پاسخ:
آره واسه خیلیا اومده! نه بابا ما از این شانسا نداریم
آره بابا برای منم 4200 تا شده بود!!!!!!
با 175 تا هرزنامه !!!!!!!!!!!
پاسخ:
اوه اوه پس رکورد زدین!!
هرکه بامش بیش برفش بیشتر خخخ
پاسخ:
دارندگی و برازندگی :پی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">