طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

سفری نو

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۰۸ ق.ظ

اگه خدا بخواد دارم میرم قم :)

واسه همه دعا میکنم

امیدوارم خدا قبول کنه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۹)

التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم به دعا
زیارت قبول،  دعا فراموش نشه اسی عزیز
پاسخ:
متشکرم
چشم
برای من خیلی دعا کن..شدیدا محتاجم..
ممنونم ازت :)
زیارتت هم قبول ؛ )
پاسخ:
حتما عزیزم:*
مرسی
التماس دعا
پاسخ:
چشم اگه لایق باشیم
سفری دیگر در راه است... :)

زیارت قبول .. نائب الزیاره باشین
خیر پیش :-)
پاسخ:
:)
قبول حق، چشم
ممنون
زیارتتون قبول
سلام ما رو هم برسونید التماس دعا
پاسخ:
ممنونم
محتاجیم به دعا
,اسی جان
زیارتت پیشاپیش قبول..التماس دعا
پاسخ:
قبول حق
چشم یلدا جان

سلام

پیشاپیش زیارتت قبول خواهری :**


+

سلام منو فقط برسونی هیچی نمیخوام :

ممنون

پاسخ:
سلام عزیزم
قربانت :***
عععع دیر رسیدم:-( 
پاسخ:
عزیزم من واسه کسایی که بعدا ممکنه التماس دعا بگن هم دعا کردم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">