طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

پستونک طلا !!! o_O

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۳۸ ق.ظ
تو شهر ما یه طلافروشی هست که مدت مدیدیه پستونک طلا آورده!!!
ملاحظه بفرمایید:


همونی که یه در پلاستیکی داره! سر پستونکه هم مثل همه ی پستونکا پلاستیکیه، کاملا واقعیه!!
موندم رو چه حسابی اینا پستونک طلا زدن :|
اگه واسه بچه زدن که بچه ها پستونک و میل میکنن! واسه شون یه وسیله ی کاربردیه، نه این که به عنوان زیورآلات گردنشون بندازن :/ اونم پستونک به این بزرگی!!
اگه هم واسه آدم بزرگ ساختن که...!!! آخه پستونک؟ یه آدم بزرگ پستونک بندازه گردنش؟؟ :)))
هیشکی هم نمیاد اینو بخره!!! خیلی وقته تو مغازه داره خاک میخوره

خالم میگه اینو ساختن که مادر بندازه گردنش، وقتی هم بچه ش گریه کرد بذاره دهن بچه! :دی

+میبینید چه عکس داغونی انداختم؟؟ :)))
نور فلاش افتاده رو شیشه ی ویترین!!
مثلا خواستم یواشکی عکس بگیرم نمیدونستم فلاش دوربینم روشنه! همین که فلاش زد ترسیدم فروشنده و مشتریا بیان دعوا کنن که چرا بی اجازه عکس میگیری! سریع دوربین و آوردم پایین! ولی خوشبختانه عکس و گرفت!! خانم مشتری هم تو عکس افتاده خخخخ
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۹
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۰۰ لی لی (لیلی نامه)
پستووووونککککک طلااااا?????
آیکون فک زمین خورده!!!
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ
:))))))
:))))
خوب نش نرفتید جاسوسی همون لحظه اول کل مأموریت رو لو میدادید 

ولی جالب بود ............
پاسخ:
دقیقا:)))
ممنون
ووووووووووووووووووووای کی حاضر میشه پستونک طلا بزاره گردن نی نی اش!
همینجوری مامانا می ترسن النگو دست دخملاشون کنن که یه وقتی به هوای طلا بچه هاشونو ندزدن!
پاسخ:
دقیقا!!!!
مگه بچه میتونه از طلا محافظت کنه؟ سه سوته میدزدن
جالبه
من اگر تو شهرتون بودم میخریدمش
:دی
پاسخ:
O_o
واسه خودتون؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
:|

من خیلی وقته ازینا دیدم..

و به نظرم فوق العاده خزه!


پاسخ:
خییییلی
وای من دلم میخواد برگردم به طفولیت برام ازین پستونکا بخرن نگه دارم بعدا بفروشم جهاز بخرم :دی
پاسخ:
ای وای :))))))
الآنم میتونی بخری کنار بذاری واسه سیسمونیت;)
ولی فرزندم با 1 پستونک بهت جهاز نمیدن ها!!
؟
پاسخ:
!
یه عکس تو اینستام گذاشتم
دختر پسره تو پله برقی مترو دست همو گرفتن
...
دیدم پسره بعد عکس نیگا میکنه
هی درگیر بودم یه جور این صدای چلیک رو باید قطع کنم
خفیفها
ولی خو هس
رسیدم خونه خواستم یه عکس بگیرم
دیدم بععععععععععله
فلش روشنه
0____0
....

من داغونه اون سرپوشش شدم
یعنی نهایت بهداشتو این صوبتا
:)))


شادزی دلفینکم
پاسخ:
تابلو :)))))))
دقیقا :دی
مرسی عزیزکم :*
:/
:))
من  دیگه حرفی ندارم:))))))

سلام. مرسی ک وبم اومده بودی
تا آخرین پست این صفحه خوندم
استعداد دختر خاله رو سعی کن شکوفا کنین 
و در مورد اون دختری حجاب تو پیست، عالی گفت اصلا!! والا عاخه:/
پاسخ:
:))))))
سلام، مرسی از شما
بله حتما
والا ;)
یعنی چشم و هم چشمی به نوزادان هم رسیده ؟؟ :/

چه فلاشی هم زده!!:)) فروشنده هه واقعا متوجه نشد؟ :)
پاسخ:
نوزادان که نه! مامانای نوزادا !
:))) نمیدونم! آخه ما فلنگ و بستیم و الفرار !!! :دی

عیدتون مبارک :گل:
پاسخ:
عید تو هم مبارک باران جان :**
فکر کردم خودتی اولش!
پاسخ:
نه باو!!
۰۳ مرداد ۹۶ ، ۰۲:۴۸ مامان نی نی
اروم باشید لطفا
پاسخ:
خیلی وقته آرومم! :))
خوش اومدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">