طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

من هیچی! تو چرا؟؟!!!

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۳۷ ب.ظ

من از املت خوشم نمیاد

امروز حین خوردن ناهار:

من: مامان؟؟؟؟

مامانم: بله؟

من: حالا من حواسم نیست! تو چرا نمیگی این املته؟؟؟؟!!!!! :(

مامانم :| :)))))))))))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۵
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

وای من عاشق املتم :))))
پاسخ:
واقعا؟؟!! :)))
این الان داستان بود چی بود؟
پاسخ:
مکالمات من و مادرم بود دیگه!
طنز بود
خوش اومدید
۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۱۲ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
:))))))
پاسخ:
:دی
والا... 


پاسخ:
:|
-----+++++++++++
پاسخ:
×÷=+
خخخخخ
۱۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۲۹ وال کوهان دار
تو سربازی املت شاه غذاهاس
پاسخ:
مشکل همینه که من سربازی نرفتم! اگه رفته بودم واسه منم املت شاه بود!:)))
چه حلال زاده اید! همین امروز میخواستم بیام وبتون!!
خیلی هم خوب:))))
پاسخ:
:)
چه تصادفی! همین امروز اومدم وبت ولی فرصت نشد کامنت بذارم!!
خخخخخخ
خخخخخخ
من دیگه حرفی ندارم
پاسخ:
بیاناتتون تا همین مقدار کافی بود :دی
قابلی نداشت
دو تومن میشه
:دی
پاسخ:
آقا گرون حساب نکن :/
ما به همون قابلی نداشت اکتفا میکنیم :دی
:))))
پاسخ:
:))
یعنی تا ته ظرف دولپی خوردین.. بعد یادتون افتاد؟! :)))
پاسخ:
نه هنوز تموم نشده بود :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">