طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

کاش یک فیل بودم...!

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۲۷ ب.ظ

چند روز پیش یه مستند دیدم از یه سری بچه فیل تو آفریقا که توسط آدما مراقبت میشدن

بچه فیلا رو برده بودن تو گل که غلت بزنن

یه کم که نگاه کردم بهشون حسودیم شد

دیدم چقدر بیخیالن...

واسه خودشون گل بازی میکنن

بدون هیچ دغدغه ای، بدون هیچ استرسی، نه غم زندگی رو دارن، نه به فکر آینده هستن، نه تو گذشته سیر میکنن

رها از هرگونه مشکلی دارن زندگی میکنن

ولی ما آدما خوشحالیم که اشرف مخلوقاتیم! غافل از این که زندگیمون صدها برابر سخت تر از دیگر موجوداته

مصداق همون ضرب المثل که میگن: هر که بامش بیش، برفش بیشتر!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۱
اَسی ...

نظرات  (۹)

۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۵۱ ماهی سیاه کوچولو
اوممممم به نظرم به مقداری که اونا شکنجه میشن
به اندازه ای که اونا درد کشیدن
هیچوقت یه آدم نمیتونه تصور کنه اصلن
آدمی که رییس همه شده و داره همه رو از دم نابود میکنه
از جمله همین فیل ها رو
بیچاذه فیلها
بیچاره...
پاسخ:
تو اون مستندی که من دیدم آدما از فیلا مراقبت میکردن!
فیلا هم خیلی آسوده بودن
با این حساب کاش منم فیل بودم...
پاسخ:
کاش:(
کاش یک جغد بودی :دی
پاسخ:
جغد؟؟
آره پروازم بلده :))
اره واقعا
خیلی حس خوبیه بیخیالی و نبود نگرانی
حالا بچه فیلم نشد نشد من به گنجشک بودنم راضیم
خوب اونم نشد دیگه یه چیزی خود خداجونی درنظر بگیره غیر از این خودی که همیشه توفکر همه است جز خود
پاسخ:
ای بابا پس شما هم؟؟:))
هوس گل بازی کردین :دی 
پاسخ:
هوس بیخیالی کردم...
خداا لذت واسه همه گذاشته
پاسخ:
بله
اما واسه همه به یک میزان نیست
یکی به ابو سعید ابالخیر گفته بود که ما پیلیم و بو سعید پشه.
بو سعید گفته بود که آن پشه هم تویی و ما هیچ نیستیم !!!!!

حالا همینه ما همون پیل که نمیشیم هیچ پشه هم نمیشیم ملت راجبمون لطیفه تعریف کنن باعث شادی دل بشیم

پاسخ:
:))))))))))
ممنون از حکایت
o:
پاسخ:
:(
شاعر اینجاست ک میگه.. قرعه کار به نام من دیوانه زدند...! :)
پاسخ:
چی میگه این شاعر!!! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">