طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

فردای دیروز

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۲۷ ب.ظ

دوستان نگران نباشید!!! همه چی رو به راهه :دی


امروز رفتم واسه کارتم رمز دوم گرفتم

اومدم خونه رفتم نت که ببینم واسه تاریخش بالآخره باید کدوم و بزنم!

فکر میکنید کدوم تاریخ درست بود؟؟

1300 یا 1400؟؟

باید بگم که همه مون اشتباه کردیم!!

هیچ کدوم از این دو تا نبود!!

به عبارتی هر دوشون درست بودن!!

حتما میپرسید چطور؟؟



آخه دوستان؟؟

مگه شما نمیدونید که واسه خرید اینترنتی، دو رقم سمت راست تاریخ اعتبار و باید وارد کرد؟؟ اصلا بیشتر از دو رقم ثبت نمیشه!!!

یعنی فقط باید دو تا صفر بزنم :)))


میبینم که همه سرکار رفتن اساسی ;)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۶
اَسی ...

نظرات  (۶)

وای آره راست میگیا :)))))
پاسخ:
:-P
ماجرای های آسی بولیده و کارت بانکی قست سوم :دی 
پاسخ:
:))))))
۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۲۴ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
:))
پاسخ:
:دی
راست میگینا :)

ی سوال..
یعنی این کارت میتونه تا سال 1500 هم اعتبار داشته باشه؟؟ :))
پاسخ:
بلکم بیشتر :دی
ایییییییییییییییییی
من کلی نقشه دعوا کتک بازی و کلی گری ریختم که
یعنی نمیری دعوا؟؟!؟!
ای بابا گفتیم یکم میخندیما
نچ نشد

سلام 95 سال قبلی
:))

شادزی دلفین
پاسخ:
پس کلی نقشه داشتی:))))
حیف شد که ;)
سلام!!!
ممنانم ^_^
:)))


پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">