طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

دوباره بانک! و اتفاقی دیگر :)

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۳۲ ب.ظ

یکی دیگه از کارتای بانکیم اعتبارش تموم شد و امروز رفتم بانک واسه صدور کارت جدید

من نمیدونم این اعتبار چه صیغه ایه؟ :/

وقتی یه نفر تو یه بانک حساب داره یعنی تو اون بانک حساب داره! مدتش دیگه واسه چیه؟ تا هر وقت پولش تو بانکه یعنی که جزو مشترکین اون بانک تلقی میشه، اما اینا میان مدت تعیین میکنن که هر بار واسه صدور کارت جدید پول بگیرن :/

تو بانک معلم فلسفه ی دبیرستانم و دیدم!! بهترین معلمم بود! خیلی خوشحال شدم! اما اون منو نشناخت، گفت حافظه ش خیلی ضعیف شده، یه نایلون دارو هم دستش بود، گفتم این همه دارو برای چیه؟ گفت مریضم تو قلبم 3 تا فنر گذاشتم و...

خیلی براش ناراحت شدم، آخرشم گفت خیلی خوشحاله که دانش آموز قدیمش و دیده و گفت شمارم اعلام شد! و خداحافظی کرد


وقتی کارت جدیدم و گرفتم دیدم مهلت اعتبار و زده 1/1300 !!! آخه 1300 که 95 سال پیشه :| بهشون گفتم تاریخ غلطه، گفتن مشکلی نیست! اعتبار به مدت5سال از تاریخ صدوره!

حالا من واسه خریدای اینترنتی باید تاریخ اعتبار و چی بزنم؟؟؟ :/

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۵
اَسی ...

نظرات  (۸)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

پاسخ:
درود!!!
1400 بزن :)
پاسخ:
باید هر دو رو امتحان کنم ببینم کدوم و قبول میکنه :|
چه عجیب !!!!
فکر کنم همون ۱۳۰۰ رو بزنی قبول کنه !
پاسخ:
شاید o_0
بالاخره راه ارتزاق اونا هم همین چیزاست دیگه :)

خدا شفاشون بده ایشالا..

خب 1300 رو ک بزنید ارور میده سامانه.. طبیعتا 1400 هستش دیگه :)
پاسخ:
:/
بله انگار :| :)
:)))))))))))
آخر شما پدر این بانک ها رو در میارید .....
پاسخ:
:))))
تقصیر خودشونه :/
1300! :دی
خیلی اوضاع بانکا جالبه :|
پاسخ:
تاسف باره... :|
اشتباه کردی 
تو دیگه چرا
ت گه کلی داستان سر این کارتا داشتی

همونجا باید مجبورش میکردی کارتو عوض کنه
وقتی پول میگیرن
وقتی پولتو بلوکه میکنن مجبور بشی بیای وقت بزاری پول بدی
باید
موظفن که کارتو درست انجام بدن
به قول خودت تو خریدای اینترنتی اگه گیر کنه
شبی نصف شبی
چکا میکنی

یه وقتایی چرا ما لالا میشیم
:/

اگه رد شدی از اونجا برو یارو رو خفت کن
حواست باشه باز پول نگیره

شادزی
پاسخ:
اینقدر حرص نخور دختر پیر میشی!!!
آخه این یه بانک دیگه بود :دی
کلا دنیا ضعیف کش شده...
لالا چی بودینگا؟!
نگران نباش حواسم هست:)
آرام زی ;)
:):):):):):):):):):):):):):):)
حالا چقدری پول دارین کمک کنم خرج کنید:)

پاسخ:
ای بابا...
من راضی به زحمت شما نیستم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">