طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

خواننده ی خاموش! به گوش! به هوش!

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۰۱ ب.ظ

این پست مخصوص خواننده های خاموشه!

میخوام بدونم وبلاگم اصلا خواننده ی خاموش داره؟

یه جورایی میخوام کار افرادی رو انجام بدم که احضار روح میکنن :))

پس ای خواننده ی خاموش!!

اگه صدای منو میشنوی جواب بده!

ای کسی که خاموش وبلاگم و دنبال میکنی!

اگه اینجایی حضورت و نشون بده!!

خاموش!!

به گوش!!

به هوش!!!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۵
اَسی ...

نظرات  (۱۸)

سلام
منو مخاطب قرار داده بودی؟؟کارم داشتی صدام کردی؟؟
پاسخ:
سلام!!!!
ای وای! پس جواب داد:))
خیلی خوش اومدی
خوشحالم که وبمو میخونی:)
ولی چرا خاموش؟؟
احیانا جزو دنبال کننده های خاموش هستی؟
خخخخ
منم دنبال کننده خاموش دارم. اگه روشتون جواب داد منم انجام میدم. خیلی دوست دارم بدونم که کی هستن ؟
پاسخ:
تقلید؟؟؟
نچ نچ نچ...
احضار روح کار هر کسی نیست فرزندم!!!
ممنون
نمیدونم چرا خاموش همینجوری
 آره دنبال کننده خاموشم

پاسخ:
به هر حال خوشحالم که شناساییتون کردم:)
این از اولی! بقیه؟؟؟؟؟
۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۲۹ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
!!!!!!!!!!
پاسخ:
:)))))
من که روشنم :)
پاسخ:
بله عزیزم:)
تو از اون نورانیاشی ;)
خب اونایی که خاموش هستند رو خود وبلاگ میگه بهتون
مثلا میگه 70 تا خواننده داری 7 تاش خاموشه
و کسی هم که خاموشه دیگه نمیاد نظر بزاره اینجا
چون اگر قرار بود نظر بده
خودش خودشو معرفی میکرد و خصوصی دنبال میکرد
:)
پاسخ:
فعلا که یکیشون جواب داد :-P
منم که روشنم:-D 
پاسخ:
بله جانم :)
سلام. 
منم سر میزنم و خاموشم اغلب. 
پاسخ:
سلام
فکر کنم فقط یه بار کامنت گذاشتین!!
روشن شید خب :)
سلام 
خوبی ؟
منم گاهی خاموشم :)
ولی امشب جواب داد :)
ولی اسمش روشه ها ؛ )
یاد زمان بچگیم (راهنمای) و احضار ارواح انداختی :))
یادش بخیر :)
شاید هفته دیگه گفتمش :)
پاسخ:
سلام
مرسی، تو خوبی؟
تو هم؟! برو از خدا بترس ;)
پس شمام بله؟:))
خانم اجازه
خواننده نیمه خاموش هسدم:)
پاسخ:
شما چشمک زنی ;)
اسمش خواننده خاموشه دیگه :دی
یعنی خیلی پیگیره اما کلا حرف نمی زنه :دی
پاسخ:
اگه پیگیر باشه که خوبه!!
با این احضار روح امسال اول می شی تو مسابقه وبلاگها :))))
پاسخ:
واقعا من حیف شدم تو این بلاگ :))))
نه دیگه فقط یه سال انتخاب میشی، فکر کنم امسال این قانون و گذاشتن
جالب بود
کلی خندیدم
من روح سرگردانم شایدم برق مشکل داره همش خاموش روشن میشم D

پاسخ:
شما یا طوری خاموشین که اثری از آثارتون نیست، یا طوری روشن میشید که خورشیدم پیشتون کم میاره:)))
برق شدیدا اتصالی داره!!
بقیه هم اعلام حضور کنن والا من زندم اعدامم نکردن
پاسخ:
بقیه شهامت تو رو ندارن دخترک جان;)
:))
کارتون درسته!! چ جوابی هم گرفتین :)
پاسخ:
^__^
با این حساب من نیمه روشن محسوب میشم!
پاسخ:
یه کور سویی از جانب شما میاد :-P
منم میخونمت
معمولا خاموش:)
پاسخ:
عه:/
معمولا روشن باش خب:)
حسسس نظر گذاشتن نیس چون با گوشی ام ولی پستاتون دوس دارم و دنبال میکنم :)))))
پاسخ:
چه عجب چشممون به کامنتتون روشن شد!!!
لطف داری
خوش اومدی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">