طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

همسایه

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۲۰ ب.ظ

ما یه همسایه داریم که هرچی لازم دارن میان درب خونه ی ما رو میزنن! فکر میکنن خونه ی ما فروشگاهه یا دفتر اوقافه!

پیاز، چای، قند، شکر، ماست، نعنا، زنجبیل، نبات، نمک، گوجه و خیار برای سالاد، سبزی پاک کرده و شسته و خرد شده و تفت داده برای قرمه سبزی، سیب زمینی، خاکشیر، کبریت، پول و خلاصه هر چیزی که تو زندگی احتیاج باشه!

هیچی تو خونه شون پیدا نمیشه، توقع دارن همه ی احتیاجاتشون و ما برآورده کنیم

خب ما هم که تولید مواد غذایی نداریم! هر چی لازم داریم میخریم، اونا هم اگه بخرن دیگه نیازی به همسایه ندارن، ولی انگار مال همسایه بهشون مزه کرده! اصلا به خودشون زحمت خرید نمیدن

اگه یه بار و دو بار بود میشد سکوت کرد ولی اینا سیری ناپذیرن!

یه جو عزت نفس هم خوب چیزیه، خو شکمتون کارد بخوره:/ انقد واجبه که بخاطر مثلا سالاد، برید گردن کج کنید و پیش همسایه دست دراز کنید؟

حالا سور و ساتشون هم به راهه! بهترین لباسا رو واسه بچه هاشون میخرن، زن و شوهر دوتایی مواد مصرف میکنن، بعد که به ما میرسن میگن نداریم!!!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۴
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

سالاد! :|

مواد هم مصرف میکنن!  ماشالا :)))))
پاسخ:
قورمه سبزی رو بگو :|
ما هم زیاد از این همسایه ها داشتیم :(
پاسخ:
خدا نصیب نکنه!
خوش اومدین
بهشون ندید. به همین راحتی
بگین نداریم!!! تموم شده

پاسخ:
دروغ بگیم؟ :|
۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۳۴ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
عحب!!!!
دوبار که اومدن ی چیزی خواستن گفتید نداریم میفهمن خونتون فروشگاه خیریه نیست.
پاسخ:
ما که نمیتونیم دروغ بگیم، مگه این که بگیم واسه خودمون داریم که اینم امکان پذیر نیست! ضمنا اونا اینقدر رو دارن که صد بار هم ردشون کنیم باز میان :|
مگه از این نسل داریم هنوز
عجیبا قریبا
پاسخ:
اتفاقا الآن مردم پر رو تر شدن و بخاطر اوضاع نابسامان اقتصاد، بیشتر دنبال قرض و ... هستن!!!
ما خیلی وقت پیش شاید 10 ، 12 سال پیش یه دختر همسایه ای داشتیم همچین روحیه ای داشت اما مادرش و خواهراش به ما گفته بودن اگه اومد چیزی بهش ندین سرخود این کارارو می کنه!
پاسخ:
عجب! چه بچه ای بوده :|
خدا رو شکر تابحال ندیدم چنین ادمهایی رو .. نکنه اینا از یه کره دیگه اومدن؟ :))))
پاسخ:
ندیدین؟؟؟؟؟!!!!!!!!
پس شما از یه کره دیگه اومدین o_0
سالاد می خورن با مواد 
مواد می کشن با سالاد 
مواد رو با خیار خورد می کنن ؟؟
خیار رو با سالاد می کشن؟؟
می خورن ؟؟؟ می کشن؟؟؟؟
ووووااااااااااییی چی شد اصلا 
بی خیال 
پاسخ:
شما آرامشتون و حفظ کنید :)))
خانواده من اصلا در این مواقع اجازه اعتراض و حتی نق در منزل هم نمیدن
کلا افریده شدن که همسایها سو استفاده کنن
:/
پاسخ:
دقیقا! مامان منم میگه خدا واسه امتحان ما اینا رو میفرسته در خونه
یعنی هر چی میبرن پس نمیارن دیگه ؟ :))
پاسخ:
پس بیارن؟؟؟ دلتون خوشه :/
یه بار مادر و دختر خونه مون بودن، مادره بهم گفت میشه واسه دخترم پول بیاری؟ گفت به مادرت نگو! از پول خودت بیار!!
منم براش بردم، بعد از چندین مدت که مادره اومده بود پولی که از مامانم گرفته بود و پس بده، به من گفت: دخترم گفته ازت پول قرض کرده بوده، یادش نیست پس داده یا نه! گفته ازت بپرسم!
گفتم: نه پس نداده، گفت: باشه (توقع داشت من بگم قابل نداره و باشه و از این حرفا! منم که دیدم خیلی پر رو ان گفتم پس ندادین)
نه تنها برام نیاوردن بلکه دیگه هم حرفش و نزدن!!!
مواد غذایی تو سرشون بخوره، حداقل پولی که قرض میکنن و پس بدن :/
الهی:(
خیلی دلم سوخت
نمیدونم شاید من زیادی حساسم یا...
خدارحمت کنه بابارو همیشه میگفت کسی که ابروشو کف دست میگیره و ازت درخواستی میکنه بهش عمل کن حتی اگه اون درخواست غذای شب بچه هات باشه.
مانمونه جالبی از اهل بیت داریم در این باره
حالا من نمیخوام بگم خدای نکرده کاردیگران درسته یا اشتباه چون دراون اندازه نیستم
اما خودم به شخصه چون اون آدم رو میزنه و حالا به هردلیل فقر نداری پرویی و حتی سوء استفاده، دستش رو پس نمیزنم و بهش کمک میکنم مهم دل شماست و خدایی که میبینه
تازه فرداش رودارم برم از خدابا پرویی چیزی بخوام خداهم جوابم رو میده چون دل بندهاشو نشکستم دلمو نمیشکنه
تاحالا که جواب داده نمیدونم بعدشم جواب میده یا نه اما انتخابم همینه

وای چقدر حرف زدم من
ببخشید کم میام سر میزنم وقتیم میام به دوستان سربزنم کلا بهم ریخته هستم جوگیر میشم منبر میرم:)
پاسخ:
ما هم رو همین حسابه که بهشون نه نمیگیم
اتفاقا نظر جامعی بود! ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">