طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

شنا قسمت چهارم

جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۵۴ ب.ظ

تو جلسه ی چهارم ، بالآخره تونستم خوابیدن رو آب و یاد بگیرم!

ولی با دوچرخه مشکل دارم :( آخه باید تو 4 متری بپریم بعد بیایم رو سطح آب و دوچرخه بزنیم، من وقتی میام بالا زیاد نمیتونم رو سطح آب بمونم :(

یه بار داشتم میرفتم ته استخر که سریع مربیم و چسبیدم، انگشتم رفت تو چشمش :))) گفت: شانس آوردی چشمم بسته بود وگرنه با این ناخنت کورم میکردی !!!

جلسه ی پنجم ، حرکت دست رو واسه کرال یاد گرفتیم، مربیم گفت از همه بهتر انجام میدم! بچه ها هم میگفتن خیلی حرکت دستم قشنگه مثل شناگرای حرفه ایه! (آیکون خود گرفتگی) :دی

اولش ایستاده تمرین کردیم، بعدش که تو حرکت داشتیم انجام میدادیم مربیم گفت: انگار داره آب و کتک میزنه از بس قدرتی دستش و حرکت میده!!! آرومتر :))

بعدم که طبق معمول رفتیم عمیق ، مربیم گفت دیگه نمیگیرمت خودت باید شنا کنی!

منم تا یه حدی تونستم رو سطح آب بمونم و یه کم حرکت کردم ، ولی بازم خیلی خوب نمیتونم

بعد که مربیم داشت منو به لبه ی استخر هدایت میکرد، به اون یکی مربیه گفت: شنا با اعمال شاقه ست ;)

نظر کلی مربیم اینه که حرکتای دست و پا رو خیلی قشنگ و از همه بهتر انجام میدم ولی مشکلم اینه که بدنم و سفت میکنم و همین باعث میشه نتونم خوب شناور بشم


+نمیدونم چرا تو حرکت شنا به پهلو، یه کم که حرکت میکنم بدنم به سمت کف استخر میچرخه، واسه خوابیدن رو آب هم یه مقدار که میرم پاهام میرسه به کف استخر

++کلا باید خیلی تمرین کرد! من قبل از شروع هر حرکتی ، باید خوب رو دم و بازدمم و روی سبک کردن خودم تمرکز کنم، وگرنه کارم خوب از آب درنمیاد

+++فکر کنم باید دوره ی بعدی هم ثبت نام کنم


پ ن: پستای شنام خیلی زیاد شدن نه؟؟ این بده آیا؟؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۳
اَسی ...

نظرات  (۶)

۰۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۳۴ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
خیلی هم خوبه.
منم ترغیب شدم برم شنا یاد بگیرم.
منم ترس از آب دارم شدید. ترس از ارتفاع هم دارم.
هردوش که باهم میشه فک کنم اصلن نتونم شنا یادبگیرم. نرم بهتره! :)
پاسخ:
پس اگه ترغیب شدی برو! ترس هم مال بچه هاست ;)
۰۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۰۰ ماهی سیاه کوچولو
یه هشتگ خطر غرق شدن باید بزارین اول پستاتون
گویا قراره طی چند پُست بعدی همه غرق شیم :))
پاسخ:
واقعا؟؟؟!!!! :)))))
موفق باشی غواص جان :))
پاسخ:
مرسیییییی :))
۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۲۵ ماهی سیاه کوچولو
نه بابا شوخی کردم :)
فقط منم هوس کردم یه پست شنا بزارم و گذاشتم :)
پاسخ:
واقعا؟! پس بیام بخونم
عاشق پستای شناتم
حالم خو بمیشه
انگار خودم رفتم باز روزای اول
ننویسی چشاتو درمیارم
این 1
2 اینکه کاری به کار کسی نداشته باش
اومدیم وسط یه مشت پخمه گیر کردی
اینکه از اونا بهتری میشه خوب بودن؟
خوب باش بدون قیاس با اطراف
ولی درکل واقعااا پیش رفتت خوب بود
3
اون موضع سفتی بدن خییییلی مهمه
سعی کن دلفین رو تجسم کنی
سر بخور رو اب
این دلفین و سر بعدها توی شیرجه و کرال خیلی کمکت میگنه
4
اینکه رو اب خوابیدن رو یاد گرفتی عالیه چون ترست از عمیق کم میشه
هرجا حس کردی کم اوردی سعی شل کن بیای سطح بخواب
منم موقع دوچرخه خسته میشدم
از بس تند تند دستو پا میزند
یعد یهو صاف میشدم و واس خودم حال میکردم
مربیم جیغ جیغ تو کجا داری صفا میکنی بیا اینور دوباره بپر
منم با دستم میزنم میرفتم وسط که میلش بهم نرسه!!!!!!:))))

2نکته رو فراموش نکن
1خودتو شل کن و اروم و با تمرکز دستو پاتو حرکت بده
2دلفین رو تجسم کن

حتمااااااااااا ترم بعد رو بنویس
حتما
حتی اگه قراره سنگ از اسمون بباره
امتحان داری
حتی عروسی خودته
نرفتی دیگه تموم
ولی اگه دو رم بریم بعدش مکث بشه اشکال نداره


واااااااااااااااااای
منم شنا موخوام
:(

شادزی دلفین :)
پاسخ:
عزیزم ^__^
پخمه؟؟؟!!! :)))))
میله؟؟:)) مربی من خودش تو آبه! سریع میگیردمون!
مرسی از نکاتت :)
حتما دو رو مینویسم!
الهی... خو برو استخر!:)
مرسییی :** :)))
خوب خدارو شکر من قبل اینکه پیر بشم باباییم بهم شنا یاد داده:)
مثلا پیر شدی حالا :):):)
قشنگ بود و جذاب حتی تونستم تصورکنم
به نظرم تلاش کن برای داستان نویسی
گاهی اینقدر خوب مینویسی که فکر میکنم دارم رمان میخونم
پاسخ:
چه خوب :)
مثلا :)))
ممنون
نظر لطفتونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">