طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

منِ محقق :دی

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹ ب.ظ

با خوندن این پست بر آن شدم که برای یافتن پاسخ، به منابع موثق مراجعه کنم!

رفتم کتابخونه و این حجمه کتاب رو مطالعه کردم!

 و

نتایج تحقیقاتم به شرح زیر است:



باشد که رستگار شویم :دی


+ وقتی کتابایی رو که مطالعه کردم، روی هم گذاشتم که ازشون عکس بگیرم، خدا میدونه افراد حاضر در کتابخونه دربارم چه فکرایی کردن!!! ;)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۶
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

حالا واقعا خوندی یا مث من فقط اول و اخرشو میخونی؟
پاسخ:
خوندم!
دنبال یه بیت خاص از یه غزل میگشتم که تو بعضی از این کتابا اصلا نبود، بعضیاشون هم بیت و داشتن اما توضیحی دربارش نداشتن
ماشالا به تو..قطعا یه دکتر چیزی ازت درمیاد :دی
پاسخ:
صد در صد ^_^
ماشالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
حتی شوخیشم  جالب نیست
درود بر غیرتتون خخخ
خداییش نگاه کردن به این حجم کتاب سخته چه برسه  تحقیق توشون
احسنت
پاسخ:
چه شوخی ای؟؟
نه زیادم مشکل نیست :)
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۴۳ ماهی سیاه کوچولو
کتابخونه ها بهترین نقاط روی زمینن...
پاسخ:
چه جالب :)
احسنت به این پیگیری :-) تبریک میگم بهتون :)

پس یعنی بر خلاف نظرتون.. حالت دوم درست بوده ؟ ^_^
ولی من هنوزم فکر میکنم هر دوشونم میتونن درست باشن :)
پاسخ:
خواهش میشود :دی
بله ظاهرا
من میگم تا خود حافظ نیاد توضیح بده نمیشه نظر قطعی داد :/
:))))))
نه همون دومیه درسته بوخودا.. 
شما رو که من میبینم .. با این حجم مطالعه ای تون .. فردا میرید کتابخونه پی کتب احضار ارواح :))))
پاسخ:
نه بابا!! اینا هم محض ریا بود :)))))))
میــدونم ^_^
پ ن پ واقعا همه رو مطالعه کردین! P-:
پاسخ:
یعنی شما الآن تحقیقات من و زیر سوال بردین؟؟ به مطالعات من شک دارین؟؟؟؟
البته اگر تقطیعش هم بکنیم
از لحاظ وزنی
این چیزی درست میشه که خانم اسی بولیده گذاشتند
یعنی باید فهم کسره بگیره
ولی از لحاظ معنی به نظر من اون چیزایی که من گفتم به معنا نزدیک تره
حالا الله و اعلم شاید سروخشت اصطلاخ عامیانه زمان حافظ بوده باشه
:دی
پاسخ:
اگه تقطیع کنیم هر دو صورت درسته
فقط باید معنی اصلی بیت و بدونیم که به خوانش درست بیت پی ببریم
نــه.. :)
پاسخ:
ولی اون جمله تون نشان از شک شما داشت!
نه.. اون شک نشانی از شوخی داشت :)
پاسخ:
این شوخی نشانی از شبهه داشت :|
آفرین بر تو دختر محقق :)))
پاسخ:
استدعا دارم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">