طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

سیزده به در :)

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۹ ق.ظ

امروز روز طبیعته و همه میریم به دامن طبیعت! (طبیعت دامن داره؟ پس دختره :دی)

فرا رسیدن روز سیزده فروردین، علاوه بر همراه داشتن شادی سیزده بدر، یه غمی هم با خودش میاره و اون، اعلام پایان تعطیلاته!!!

قبلا که مدرسه میرفتیم، غروب سیزدهم فروردین من عزا میگرفتم! چون پیک نوروزیم و حل نکرده بودم و فرداش باید تحویل میدادم!

خب چه کاریه؟؟ سیزده روز تعطیل بودیم به اندازه ی یک سال بهمون پیک میدادن :/ تمومم نمیشد لامصب!

بعدها هم که پیک ور افتاد و به جاش تکلیف عید میدادن که اونم صد برابر بیشتر از پیک بود :|

اصلا همون بهتر که نه تعطیل کنن نه پیک یا تکلیف بدن :/ ما عطای تعطیلی رو به لقاش میبخشیم:/

والا!


خلاصه این که سعی کنین تو این روز حسابی خوش بگذرونین :)


+مهلت شرکت در مسابقه ی هفت سین برتر هم تا امروزه، اگه دوستانی قصد شرکت دارن و هنوز فرصت نکردن، عجله کنن! میتونین علاوه بر هفت سین خودتون، هفت سین دوستان و اقوامتون رو هم تو مسابقه شرکت بدین :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۳
اَسی ...

نظرات  (۴)

 ....و سیزده بدر از رگ گردن به شما نزدیک‌تر است😧😧

*و تو چه میدانی ١٤فرودین چیست؟😢😢

* زمانی که 7 صبح ساعت ها به صدا درمی ایند😴😴

*و انچه در اسمانها و انچه در زمین است از وحشت در هم میپیچند 😨😨

* و گروه گروه به سمت ادارات رانده میشوید😲😲

* و زیانکاران از ما میخواهند که انان را به ٢٩اسفند برگردانیم تا اندکی بخوابند😩😩

*در ان زمان نگهبانان به انان گویند آیا به شما نگفته بودیم که تعطیلات عید فانیست و عذابی دردناک در انتظار شماست؟😭😭

همانا که بازگشت همه بسوی اداره و مدرسه و دانشگاه است! 😑😂
پاسخ:
عجب o_0
من از وقتی یادمه بعد از تعطیلات عید امتحان داشتیم..یعنی قشنگ کوفتمان میکردن :|
البته امسال دیگه راحتم از این استرس ها و ضدحالی ها :)))

+من سختمه عکس آپلود کنم..از همون پستم بهم رای بدید برنده بشم :دی
پاسخ:
قششنگگ!!
منم همینطور :دی
+باشه تنبل! یه کاریش میکنم :پی
امروز.. اینجا بقدری سرد بود که ترجیح دادیم خونه بمونیم :/ :)

+
چند نفری شرکت کردن تا حالا؟ :)
پاسخ:
اینجا هم خییییییلی سرد بود! ولی ما کم نیاوردیم :دی
+ تعداد انگشت شماره!
من هیچوقت پیک ها رو انجام نمی دادم :)
والا چه معنی میده آخه
نمی دونم الانم پیک هست یا نه - کسی اطلاعی داره از این مهم
پاسخ:
کار خوبی میکردی ;)
الآن بعضی از معلما پیک میدن بعضیا تکلیف، بعضیا هم هر دو!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">