طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

وبلاگ برتر!!!

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۵۰ ق.ظ

هوراااااااا شصت و پنجم شدم!!!!!! ^_^

وبلاگم جزو صد وبلاگ برتر سال 94 شناخته شده!!!!

بالآخره به هدفم رسیدمممممم :)


از روزی که وبلاگ زدم همه ی هدفم این بود که جزو اون صد تا وبلاگ باشم!

با این که فقط سه ماه از عمر وبلاگم میگذشت ولی همیشه این انتظار و داشتم که وبلاگم برتر بشه! :)

از لحظه ای که وارد سال 95 شدیم هر روز قبل از ورود به صفحه ی مدیریت وبلاگم میرفتم وبلاگهای برتر و چک میکردم ببینم مال سال 94 اعلام شده یا نه! که امشب بالآخره اعلام شد و من هم جزوشون بودم :)

در عرض سه ماه شدم نفر شصت و پنجم

یوهووووووو ماشاءالله به خودمممممم ^__^


+اینم لینکش :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۱
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

تبریک دخترک
اما من اصلا نمیدونستمم بیان همچین کاری میکنه، دوستی اومد بهم گفت جزو صد وبلاگ برتر شدی.
پاسخ:
مرسی خانمی :)
پس منم تبریک میگم، چندم شدی؟
تبریک میگم
پاسخ:
متشکرم
مبارک باشه :))
پاسخ:
ممنونم عزیزم
و تبریک به شما که بیستم شدی!! :)
تبریکی دوباره! :)

پاسخ:
مرسی
ولی قبلا نگفته بودینا!! o_0
۱۱ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۴۶ ماهی سیاه کوچولو
تبریک :)
پاسخ:
متشکرم
مبارکه :)
پاسخ:
تشکر :)
اوه اوه .. تو سه ماه 65 شدین.. امسال منفی10 .. منفی20 میشید احتمالا! D:

تبریک میگم..:))
قابلیت اول شدن رو هم داره وبلاگتون :)
پاسخ:
نه دیگه چون 1 بار برتر شدم، امسال من و جزو لیست نمیذارن!
مرسی :)
نه خب تا اون حد!! شما زیادی لطف دارین :)
روز مادر بر مادر بزرگوارتون مبارک :)
پاسخ:
خیلی ممنون :)
همچنین تبریک بر مادر بزرگوار شما
تبریک ویژه .....
موفق باشید ایشالا جزء 10 وبلاگ برتر بشید 
پاسخ:
متشکر
ممنونم، ولی وبلاگهایی که یک بار جزء 100 وبلاگ برتر بشن دیگه سال بعد انتخاب نمیشن که نوبت به بقیه هم برسه!
تبریک به من تبریک به تو تبریک به همه :)
کاش بلاگ اسکای هم همینکارو میکرد :)

پاسخ:
مرسی به من مرسی به تو مرسی به همه :دی
آره کاش!
۱۱ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۰۴ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
تبریک عرض میشود.
پاسخ:
خیلی ممنون :)
تبریک...
موفقیتتان روزافزون...
پاسخ:
ممنون از لطفت
خوش اومدی
عالیه
موفق باشی
این برتر بودن یعنی چی؟
پاسخ:
مرسی
خوش اومدین
یعنی نسبت به بقیه ی وبلاگها از امتیاز بیشتری برخوردار باشی
خب یکی تبریک عید بود دیگه!
پاسخ:
خب اون که مال یه پست دیگه بود!! :دی
مبارکت باشه:-) 
پاسخ:
مرسی عزیزم^_^
تبریک به خانم ششم!!:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">