طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

دلیل قانع کننده!!

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۴۸ ق.ظ

خالم اینا با خانواده ی شوهرش اومده بودن خونه ی مادربزرگم عید دیدنی، بعد از این که رفتن برادر شوهر خالم اومد

گفت من میخواستم با بقیه بیام ولی گمشون کردم، الآنم آدرس و بلد نبودم برادرزادم (منظور پسرخاله ی بنده هست که 10 سالشه) من و آورده و الآنم تو ماشین منتظره، هرچقدر گفتم تو هم بیا گفته من الآن اینجا بودم نمیام تو!

بعدا که پسرخالم و دیدم بهش گفتم چرا عموت و تنها گذاشتی و نیومدی؟

گفت: دمپاییم مناسب نبود! با دمپایی حموم اومده بودم!

من دیگه از شدت قانع شدن حرفی ندارم :|

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۸
اَسی ...

نظرات  (۷)

عجب پسرخاله ای:))))))))))
پاسخ:
بله دیگه :)
دمپایی! :))))))
پاسخ:
خخخخخخ
راست گفته خب بچه مناسب نبوده دیگه:))
پاسخ:
بله خب o_0
طفلک از حموم اومده بود :))))
پاسخ:
آره :)))
۰۸ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۵۶ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
:)
پاسخ:
:)
خب حق داشته دیگه:/ شما با دمپایی نامناسب میرید مهمونی که ایشون بیان؟ :)
پاسخ:
الآن که دارم فکر میکنم میبینم حق داشته :|
جواب دندان شکنی بود.
پاسخ:
اصلا دندونامو آسیاب کرد :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">