طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

دخترخاله

شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۵۶ ق.ظ

یکی از فانتزیای دخترخالم، خالی کردن جوش های سر سیاهه!! یعنی اگه رو صورت کسی جوش سر سیاه ببینه نمیتونه خودشو کنترل کنه و حمله میکنه به طرف!!

دیروز زوم کرده بود رو صورت من! همیشه از دستش فرار میکنم ولی دیروز گیر افتادم!

و حالا دیالوگ های دخترخاله حین خالی کردن جوش هایم:

-چقدر من بخاطر جوش های تو ذوق میکنم!!

-جوش هات چقدر رسیده ان چقدر خوش به حالمه!!

-رو دماغتم یه خبرائیه آخ جون!!!

و من هم کاملا از رفتار دخترخاله در شگفت بودم o_0

بعدازظهرش یه سررسید گرفته بود دستش و داشت پیتیکو پیتیکو (نوعی راه رفتن پرشی) میرفت یهو ناخواسته سر رسید و محکم کوبوند به دستم :(

امشبم میخواست خیلی ابراز محبت کنه و بغلم کنه، با دو تا زانوهاش اومد رو دو تا انگشت شست پام :/

گفتم: پاهامو له کردی :(

گفت: اشکال نداره تو هم عادت میکنی :دی


تا حالا در عمرم به این شدت قانع نشده بودم :|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۷
اَسی ...

نظرات  (۶)

اه حالم بد شد راجع به جوش :/

چقد خشن ابراز محبت میکنه :دی
پاسخ:
:|
آره :))
منم همیشه ذوق میکنم از جوش ترکوندن
ولی متاسفانه چنان پوست خشکی دارم که دو کیلو‌پسته هم میخورم یه جوشم نمیزنم:-\ 
پاسخ:
واقعا؟!
خوش به حالت پس!
۰۸ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۲۰ محمد فائزی فرد
:))
ما هم یه دختر خاله داریم که چنینه. انگار توی دختر خاله ها مشترکه :-"
پاسخ:
عجب!!
چه با نمک :)))
پاسخ:
:)
عجایب الخلقه!:)
پاسخ:
فجیع!!
این جوری خیلی ناجوره که! :/
پاسخ:
اینم یه جورشه دیگه :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">