طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

چای شور >_<

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ق.ظ

سال 88 رفته بودیم قم

حتما شنیدید که آب قم شوره!

صبح بود و میخواستیم واسه صبحانه چای درست کنیم، کتری رو از آب شهر قم پر کردیم و گذاشتیم رو پیک نیک

چای که آماده شد، هر کدوممون یه فنجون چای واسه خودمون ریختیم

همه چایشون رو با شکر شیرین کردن ولی من برخلاف همیشه، خواستم با قند بخورم

مامانم همین که یه جرعه از چایش و سر کشید گفت: اه چقدر شوره :/

داداشم هم وقتی چاییش و مزه کرد گفت: وااای خیلی شوره :(

ولی من متوجه شوری چای نمیشدم :|

گفتم: درسته که آب این شهر شوره ولی اونقدری شور نیست که قابل مصرف نباشه o_0

خلاصه آب کتری رو خالی کردیم و دوباره کتری رو از آبی که تو ماشین داشتیم پر کردیم،

چای آماده شد، ولی این بار هم همه معتقد بودن اصلا نمیشه خورد و مزه زهرمار میده >_<

و باز هم من شوری چای رو حس نمیکردم :|

گفتیم اگه مشکل از آبه پس چرا الآن هم چای شوره؟؟

در این هنگام بود که من به راز شوری چای پی بردم!!!

گفتم نکنه بخاطر شکره؟؟

و دیدیم بعععععله! اشتباها ظرف شکر رو با نمک پر کردیم :)))))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۰
اَسی ...

نظرات  (۹)

:))))

شما پر کرده بودین؟؟ :))
پاسخ:
معلومه که نه:/
چی درمورد من فکر کردین :/
ای خداااااا خیلی پستات رو دوست دارم...ینی عاشق این خاطرات بامزه ام :))))))))
پاسخ:
مرسی عزیزم :**
باعث خوشحالیمه :)
خدا قوت :))))))
سلام :)
پاسخ:
تشکر ;)
علیک سلام :)
جالب بود...

پاسخ:
ممنون
خخخخخخخخخخخخ

شما یه پا شرلوک هلمزی برا خودت :))))))))))))
پاسخ:
بله بله :))))
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
چه عجب سوتی از شما نبود خخخ
البته من نشنیده بودم راستش تا حالا ولی خب درسته گفتن شور ولی نه تا این حد خخخ

گفتین 88 یادم رفت سمت....یاد تلخش بخیر...
پاسخ:
چرا شما فکر میکنین من زیاد سوتی میدم؟؟؟ :/
واقعا راسته که نمیشه بلاگرها رو از رو پستاشون شناخت :|
من این موارد نادری که سوتی دادم رو ثبت میکنم چون واسه خودم جالبن! دلیل نمیشه فکر کنین من خدای سوتی ام :/

اگه منظورتون...اصلا هم یادش نه خیر :/
سال 88 که نوشتی فکرم رفت سمت انتخابات و این صوبتا ...
اما خاطرت شیرین تر از این حرفا بود :))
پاسخ:
چرا همه فکرشون میره اون سمت؟ :/
متشکرم :)
خوش اومدین
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۰۵:۴۷ حسین یحیی زاده
بعدش چی کار کردین؟!!!(به شوخی)

جالب بود.
پاسخ:
چای و با قند خوردیم :دی
ممنون
:))

پاسخ:
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">