طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

خرید عید ^_^

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ق.ظ

امروز رفتیم جمعه بازار!

چقدر جنسا ارزون و مناسب و درعین حال قشنگ بودن!!! کلی خرید کردم و یه عالمه خوشحالم ^_^

میخواستم شلوار بگیرم گفتن اتاق پرو هم داریم!! گفتم کجاست؟؟ 0_o به یه نقطه ی دور اشاره کردن و گفتن: اون چادر نارنجیه!!

سه تا شلوار برداشتم که پرو کنم، رفتیم سمت چادر، مامانم بیرون چادر ایستاد و وسایلم و برام نگه داشت، چادرش اینقدر کوچیک بود که سرم میخورد به سقفش!! خلاصه یکی یکی شلوارا رو پرو کردم، مامان گفت: این شلواری که دست منه از همه شون قشنگ تره! گفتم: مامان؟؟ اون که شلوار خودمه!!! :)))

من قصد خرید نداشتم، پول نقد هم با خودم نبرده بودم! اما کلی خرید کردم!! جالبه فروشنده ها کارتخوان هم داشتن :|


+نظرتون چیه یه بازی وبلاگی راه بندازیم و عکس خریدای عیدمون و به اشتراک بذاریم؟؟ و ببینیم سلیقه ی چه کسی مورد پسند تره!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۵
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

خب شاید یکی نتونسته باشه خرید کنه یا پولشو نداشته مثلا
این جوری غصه میخوره وقتی عکسارو میبینه
پاسخ:
آره:(
نظرت محترمه
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۲۰ آقای بلوطــــ
خرید عید :|
+ ما که عصلا سلیقه نداریم همیشه باید با یه نفر برم دوستام با سلیقه اند لی من نع :/
پاسخ:
ای بابا :|
حالا چرا اینقدر غلط املایی؟؟ :/
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۲۲ آقای بلوطــــ
شباهنگ راس میگه :|
پاسخ:
:(
من خرید عید زیاد واسم معنا نداره هر وقت نیاز دارم میخرم
مثلا شلوار تازه خریدم نیازی نمیبینم دوباره بخرم
اما بهرحال مبارکه عزیزم
پاسخ:
منم همینطورم دقیقا!! این بار استثنا بود ...
واقعا خدا این چندشنبه بازارارو از ما نگیره.

پیشنهاد دخترینه ای هست ، مخالفتم اما ازین جهته که همین جوری تو دنیای واقعی هر روز ملت تو کوچه خیابون و عروسی دامادی زیاد فخر میفروشن و فخر میخرن! دیگه اونو وارد فضای مجازیش نکنیم.
پاسخ:
آمین :)))
حرفتون متینه
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۳۰ آقای بلوطــــ
اخه 
دیگه چیکار کنیم شوما ببخشید :/
پاسخ:
باشه :دی
حالا خدا رو شکر که قصد نداشتین :/

+
مثبته.. :)
البته من هنوز نرفتم واسه خرید!
پاسخ:
:)))
چه عجب یه رای مثبت!! :)
من که هروقت بخوام شلوار بخرم غصه ام میشه :|

آخه من لباسای عیدم دست خیاطه و معلوم نیس کی تحویل بده. فقط کیف و کفشم قابل عکس گرفتنه :دی
پاسخ:
چرا؟؟
خیاط؟ اصلا حرفشم نزن که غصم میگیره :| کلی دردسر داره! خرید پارچه و انتخاب مدل و چند بار پرو و کلی برو و بیا، آخرشم معلوم نیست لباس و خوب از آب دربیاره یا خراب کنه :/
اون تازه نصفه و نیمه!!:)


+
مامان خانم میخواستن یه جوری بگن که هیچکدوم از شلوارا خوب نیستن .. اما شما تو باغ نبودین گویا! :))
پاسخ:
:/
آخه من تو چادر بودم :)))
من با شباهنگ موافقم:)
سلام خوبین ؟:)

ولی من میتونم کادوی خوشگل بچه هامون رو نشونتون بدم ؛ )



پاسخ:
سلام مرسی
شما خوبی؟ :)
پس تو هم مخالفی!
مبارکت باشه :)
پاسخ:
متشکرم :)
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۰۵ ماهی سیاه کوچولو
با شباهنگ موافقم
میشه به جاش گفت هرکی تو عید میخواد چه کار خاص و ویژه ای انجام بده مثلا

پاسخ:
شباهنگ چقدر پیرو داره! حقا که شیخه :)))
اینم حرفیه
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۴۹ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
مبارکت باشه.
شهرما که از این بازارا نداره، اما رفته بودیم بانه، خیلی خوب بود حراجی هاش!

شهرما وقتی میری بازار از قیمت هاش سرت سوت میکشه.
منکه فعلا هیچی نخریدم.
پاسخ:
ممنون :)
واقعا گرونی سرسام آوره :|
خوش اومدی:)
مزیت چادر این وده دوربین مخفی نداشته خخخ

موافقم..از دور تشویقتون می کنم خخخ
پاسخ:
اتفاقا من همیشه تو اتاق پرو ها این توهم و دارم که دوربین مخفی داره :|
چرا از دور؟؟ o_0

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">