طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

غول چراغ جادو!!

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۲۵ ق.ظ

سلام دوستان :)

باید به عرضتون برسونم که این سه روز اینترنتم مشکل پیدا کرد و من نتونستم بیام، ببخشید اگه پشت در موندید ;)


امروز یه فیلم درباره ی چراغ جادو دیدم و به این فکر افتادم که اگه یه روز غول چراغ جادو رو ببینم، چه آرزویی ازش میخوام؟؟

شما چطور؟!

اگه قرار باشه غول چراغ جادو 3 تا آرزوی شما رو برآورده کنه، اون آرزوها چی هستن؟؟؟!!! :)


+ ب ن: آرزوهای من...

1_ظهور امام زمان (فکر نکنین کلیشه ایه، چون واقعا آرزومه)

2_سعادت دنیا و آخرت خودم و عزیزانم

3_ ثروت :دی

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۴/۱۲/۱۴
اَسی ...

نظرات  (۱۸)

۱۴ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۲۷ ماهی سیاه کوچولو
جاه طلبیه اگه اولین آرزوم این باشه که بتونم هزار تا آرزو بکنم نه؟!
اونجوری اگه نخوام بگم اومممممم
1. بچه دار نشم در آینده و به جاش از پرورشگاه بچه بگیرم :)
2. خونه خودم حتی اگه خیلی کوچیک اما پر از عشق و پر از گل باشه
3. دست و پای مامان بابامو ببوسم

+خودتون چرا جواب ندادین؟!
پاسخ:
آرزوی جاه طلبانت عالی بود ;)
چه آرزوهای جالبی داری!!!
اگه بچه داشته باشی هم میتونی از پرورشگاه بچه بگیری!
هر سه تا آرزوت و خودت میتونی برآورده کنی! اونقدرام محال نیستن که از غول چراغ جادو بخوای!
ایشالا خیلی راحت به آرزوهات برسی :)
خودم هنوز بهش فکر نکردم!
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۳۵ آقای بلوطــــ
۱.کارت عابر بانکم صفراش در بره
۲. قهرمان المپیک شم 
۳. اینو نمیگم دیگه ...
پاسخ:
در بره؟؟ یعنی چی؟؟!!
2.ایشالا :)
3. o_0
هر چی هست الهی برآورده بشه :)
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۴۱ آقای بلوطــــ
یعنی صفر هاش خیییییییلی زیاد بشه :)
پاسخ:
از اون لحاظ!!
امیدوارم به آرزوهاتون برسین :)
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۴۳ ماهی سیاه کوچولو
نه دوس ندارم بچه دار بشم
ریسک این که شاید تفاوت بزارم بینشون
یا ریسک اینکه یه دخترخانومی همسرم بشه که دوست نداشته باشه بچه از پرورشگاه بگیریم رو دوست ندارم
اونجوری مجبور میشیم بچه بگیریم :دی
هوم
آرزویی که احتمال رسیدن بهش صفره فقط و فقط حرص خوردن و اعصاب ناراحت به همراه داره :/
فکر کنین شما هم بنویسین :)
پاسخ:
چه جالب!!
آرزوی قشنگیه :)
چه حرف حساب شده ای! کاملا موافقم ...
بله حتما!
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۴۷ آقای بلوطــــ
لازم شد در روز های آینده یه پست از فانتزی هام بزارم :|
پاسخ:
چرا که نه؟ خیلی هم خوب :)
:))

1. اون دنیا رو ببینم
2. به جوابِ سوالـا و مجهولات ذهنم برسم
3. همه به آرزوهای خوبشون برسن!:) غوله این آرزوی آخری رو بشنوه هنگ میکنه بدبخت!! :)))
پاسخ:
چقدر آرزوهاتون ماورایی هستن 0_o
سومیه محشر بود :)))
ایشالا آرزوهای شمام برآورده بشه :)
الان هیچ آرزوی ندارم جز اینکه دزد پولهای بچه هام پیدا بشه :(((
و آبروم حقظ بشه فقط همین ...

پاسخ:
ای وای :((
چقدر دور و بر شما دزد میاد :(((
الهی آمین...
آرزوئه دیگه.. مگه چیه؟ (با لحن پسرخاله)^_^
موافقم :))
ممنونم.. همچنین :)
پاسخ:
از دست شما :)))
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۲۵ محمد فائزی فرد
آرزو؟
ما کلا واژه ی هدف رو جایگزین این کلمه کردیم :-" (الکی مثلا خیلی خفنم)
خخخخخخخخخ
پاسخ:
هدف؟؟
آماده!!
آتش :)))
ثروتو خوب اومدی. 
پاسخ:
بله :دی
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۲۵ مائده حوائی
امیدوارم بدون غول چراغ جادو، به آرزوهای شخصی برای خودت برسی.
واقع بینانه گفتم چون ما معمولا به آرزوهایی که برای دنیا و دیگران می کنیم نمیتونیم برسیم. اما برای خودمون چرا.
دیگه اینکه این سوال خیلی آدمو به فکر وا می داره، که ما واقعا از زندگیمون چی میخواهیم. خیلیامون هنوز جواب این سوال رو نداریم. باید فکر کنیم تا بفهمیم اون سه تا چیز چی هستن. در حالی که وقتی بدونیم از زندگی چی میخوایم بدون تامل و فکر باید جواب بدیم :)
تلنگر خوبی بود دوست. مرسی
پاسخ:
مرسی :)
آره منم کلی فکر کردم واسه آرزوهام!
خواهش میشه دوستم :)
سلامتی و ریشه کن شدن بیماریها....
آرامش و صلح...

پاسخ:
الهی آمین یلدا جانم
منم باهات موافقم :)
میشه من آرزوهام رو خصوصی به خود جناب غول بگم؟! :دی
پاسخ:
حرف خصوصی؟؟ با غول خان؟؟ نچ نچ نچ >:)
فدای سرتون خخخخ
عاقبت به خیری
خوب بودن
خوب موندن
پاسخ:
:))
ایشالا...
چه آرزوهای قشنگی :)
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۲۲ شقایق رمضان پور
1.مرگ
2.مرگ
3.مرگ
پاسخ:
عه!!!
شقایق؟؟ o_0
ایشالا صد سال زنده و سلامت باشی
ارزو دارم خوشبخت شم کنار کسی که دوستم داره و دوستش دارم
بچه هامو خیلی خوب تربیت کنم که از اون ادم خوبا شن
ارزوی سومم سلامتی خونوادم
حالا نمیشه بیشتر شه؟
امام زمانم خوب ارزوی دوستم بود پس اون تموم شده ب ارزو رسیده من میتونم سه تا ارزوی دیگه کنم
موزیک وبتم عالیه دیهه

پاسخ:
الهی به آرزوهای خوشگلت برسی :)
موزیک؟؟ o_0
عه موزیک از لپتابم بود
خخخخخخخ
پاسخ:
بابا تو دیگه کی هستی؟؟ :))))))))
حالا چی بود؟؟!!
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۵۱ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
من سه تا آرزو ندارم، یکی رو براورده کنه برام کافیه.
آرزو میکنم تا آخر عمرم هرچی آرزوکردم براورده بشه.
(ازش میخوام بهم ی مردی رو بده که عاشقش باشم و اوهم همینطور و همیشه کنارش خوشبخت باشم.)

خوشبحالت که آرزوی واقعیت ظهور امام زمانه.
منکه هیچوقت نتونستم از ته دل این آرزو روکنم.
پاسخ:
چه آرزوی زیرکانه ای ;)
(الهی به آرزوت برسی)

منم قبلا اینطور بودم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">