طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

هر روز دردناک تر از دیروز :|

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۵۷ ق.ظ

پیرو پست دیروز، اینجانب با مادرجان قهر بودم :/

امروز که از حمام اومدم دیدم مامانم داره یه آهنگ زمزمه میکنه، بیشتر که دقت کردم متوجه شدم داره واسه من میخونه!! وقتی به مضمون شعر پی بردم، بهت و حیرتم از دیروز هم بیشتر بود!!! o_0

متن شعر فوق بدین قرار است:

گل در اومد از حموم

سنبل در اومد از حموم

شغال در اومد از حموم!!!

وقتی مطمئن شدم که دقیقا همینا رو میگه هم تعجب کردم هم خنده م گرفته بود :)) ولی از آنجا که قهر بودم نمیخواستم به روی خودم بیارم :/

ولی مثل این که مادر جان دست بردار نبودن!! کم کم آهنگ از حالت زمزمه خارج شد و به وضوح به گوش میرسید!! منم که هر چقدر سعی میکردم جلوی خندم و بگیرم خندم شدیدتر میشد!! تا این که زدم زیر خنده و به این صورت صلح برقرار شد :)))

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۴/۱۲/۱۰
اَسی ...

نظرات  (۱۸)

قدر مادر رو بدونید قهر چیه مادر اصلا یه چیز دیگه س
پاسخ:
بله دقیقا همینطوره :)
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۰۲:۲۳ محمد فائزی فرد
:))
پاسخ:
:دی
دلم برا مامانم تنگ شده:(
پاسخ:
عزیزم :(
کی میتونی بری پیشش؟؟
شغال در اومد بالاخره :)))))
خدا حفظش کنه .. قدرشو بدون دختر خوب :)
پاسخ:
:/
آمین... حتما :)
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۲۹ شـاهـ پـَری
مامانا خیلی عشقن :)) 
پاسخ:
شدیدا :)
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۳۸ یکـــ بلوطــــ
مادر خیلی خوبه :)
پاسخ:
بسیار :)
دیشب سر برق راهرو خونه با بابا دعوام شد
:/



پاسخ:
ای بابا :(
من و تو بداخلاقیم خب :دی
آخه آدم باید با مادرش قهر می کنه؟ نه واقعا؟
فوقش یه کم دلخوری...
پاسخ:
خب کیفمو بدون اطلاعم انداخته بود دور :(
ولی درکل آدم نباید قهر میکنه :)))
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۱۶ لی لی (لیلی نامه)
خب خدا رو شکر:)
پاسخ:
بله ;)
هم میخواسته بهت ابراز محبت کنه هم اینکه باهات قهر بود!
شغال؟! :)))))) وای خیلی خندیدم!!!
پاسخ:
دقیقا :))
;)
شغاااال؟!! :))))

واقعا قهر بودین با مادرتون؟ :/ :)
پاسخ:
اوهوم :)))
یه کوچولو :دی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خوب رگ خوابتون میدنن..دمشون گرم خخخخ
پاسخ:
بله دیگه :))
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۳۵ مائده حوائی
ای جان :)
پاسخ:
^_^
خخخخخخخخخ
عجب :))
پاسخ:
;))
عزیزم چقد حس شیرینی داشت این پست :)
کلی با حرکت مادرتون شاد شدم :)
یه خواهش ازت دارم خواهشا فردا از طرف من پیشونی مادرتون ببوسین :**
مدیونت میکنم اگر نبوسی :دی 

+سلام خوبی ؟:)

پاسخ:
قابلی نداشت :)
باشه گلم حتما :)

سلام عزیزم :*
مرسی، تو چطوری؟
خخخخخخخخخخخخخ

شغال 

جای این شکلک ها خالی آدم احساساتشو بروز بده :))))))))))

والا... 
پاسخ:
شما احساساتتون رو کاملا ابراز کردین :)))
سلـام :)

نیستین! :/ :| :)
پاسخ:
سلام :)
هستم ولی نت نداشتم :(
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۳:۳۱ یاسین ناطقی
خخخخ 
گل و سنبل کجا و شغال کجا!! :))
خدا همه ی مادرا رو حفظ کنه انشاالله...
پاسخ:
:))))
آمین
خوش اومدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">