طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

پسر زشت >_<

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ق.ظ

امروز با مامان بیرون بودیم، یکی از دوستای قدیم مامان و دیدیم، داشتیم باهاش قدم میزدیم که پسرش هم به ما رسید

مامان گفت: این کدوم پسرته؟

دوست مامان گفت: این حمیدمه :)

مامان: این حمیده؟؟ چرا اینقدر زشت شده؟؟ :/

دوست مامان: چه میدونم :))

مامان: اون پسرت رضا هم همین قدر زشته؟؟!!

دوست مامان خندید و گفت: اون یه کم بهتره :)))


حالا پسره اومده بود سلام علیک کنه، من داشتم از خنده منفجر میشدم :)))))))

بعد که رفتیم خونه به مامان گفتم این چه حرفی بود به دوستت زدی؟؟

مامان که تازه متوجه شده بود چه سوتی ای داده حالا نخند کی بخند :))))))))))

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۸
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

۰۸ اسفند ۹۴ ، ۰۲:۱۹ شقایق رمضان پور
:)))
متمان من هم یه بار مشابه همین سوتی رو درباره عروس خاله م داد!!
پاسخ:
پس اون خیلی فجیع تر بوده :)))))))))))))))
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۰۳:۱۸ سرباز جامانده
خخخخخخ مراتب عشق منو به مامانت برسون.بنده خدارو که نابود کرد
پاسخ:
حتما ;)
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۰۶ محمد فائزی فرد
:))

پاسخ:
:دی
:)))))
پاسخ:
:)))
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۲۰ ماهی سیاه کوچولو
پسرا که کلا ناراحت نمیشن بهشون بگن زشت اما مامانش بنده خدا :/
خوبه چیزی نگفته :/
پاسخ:
آره :دی
میزان صمیمیت مادر و دوست جانشان در حلقما
:))))
پاسخ:
بسیار صمیمی هستن :)))
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۳۶ مستر نیمــا .
:||||||||||||
پاسخ:
:دی دی
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۱۹ مائده حوائی
چه مامان رو راست صادقی. این رفتارای واقعی رو خیلی بیشتر از چاپلوسی های بعضی از آدمها می پسندم :)))
پاسخ:
بله موافقم :)))
حالا خدا رو شکر که .. اون یه کم بهتره!! :))))
پاسخ:
بله واقعا جای شکرش باقیه :)))
چه پست دردناکی

دلم گرفت...
پاسخ:
چرا؟! نکنه همزاد پنداری کردین یا یاد یه خاطره ی مشابه افتادین؟؟ ;)
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۰۱ آقای بلوطــــ
مادرتون با کسی شوخی نداره هااا
پاسخ:
شاید :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">