طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

سوتی بارون:)))))

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۸ ق.ظ

یه دوستی داشتم به (طوطی وار) میگفت: تو دیوار!!

بهش گفتم: درستش طوطی واره

وقتی دید بد سوتی داده کم نیاورد و گفت: نه ما تو لهجه ی خودمون میگیم تو دیوار!

گفتم: بعد اونوقت یعنی چی؟؟؟

گفت: یعنی همینطوری یه چیزی تو دیوار بگی :دی

خوشم میاد قانعم نشد :|


یه دوست دیگه داشتم وقتی میخواست بگه (خودمو زدم به کوچه ی علی چپ) میگفت: خودمو زدم به دیوار علی چپ!!!

بهش گفتم: یعنی رفتی خودتو کوبیدی به دیوار؟؟؟ :))))))


یه بار پسرداییم (سرویس بهداشتی) رو خونده بود: سیروس بهشتی :)))))))


مامانم (آسان آپ کن) رو خوند: آسمان آب کن :)))))))


من داروخانه ی (دکتر شریعت) رو خوندم: دختر شربت :))))))


یه بارم پمپ بنزین بودیم رو دیوار نوشته بود: هنگام بنزین زدن خودرو را خاموش کنید، من جمله رو اینطور خوندم: هنگام بنزین زدن خود را فراموش کنید :|

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۵
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

۰۵ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۱۱ شقایق رمضان پور
:)))من هم از این جور سوتی ها زیاد دادم؛)
پاسخ:
پس همدردیم ;)
:))))
من یه همکلاسی سن بالا داشتم که دوتا ضرب المثل "علی مونده و حوضش" و "خودش رو زده به کوچه ی علی چپ" رو میکس می کرد و میگفت:خودش رو زده به حوض علی چپ:)))
پاسخ:
:))))))
اولی رو نشنیدم!
:))))

کوچه علی چپ مگه دیوار نداره؟؟ خب اون بنده خدا به جای کوچه علی چپ خواسته خودش رو بزنه به دیوار کوچه علی چپ.. :|
پاسخ:
خب من به فکر سلامتیشم :|
وای عاشقتم ینی با این پستات :)))))
آخر شبی روحم شاد شد :دی
پاسخ:
قربانت نگار جان :)
۰۵ اسفند ۹۴ ، ۰۲:۰۳ محمد فائزی فرد
:))

حالا که بازار سوتی گرمه منم یکیشون رو بگم. البته خیلی خنده دار نیست منتها تا مدتها دهن من رو باش سرویس کردن.

رفته بودیم کافی شاپ و خب قرار بود سفارش بدیم.
نوبت به بنده رسید. و چیزی که انتخاب کردم بستنی شکلات و نسکافه بود.(یا همچین چیزی)
بعد بنده اون رو این طوری خوندم.
بستنیِ شکلاتِ ونسکافه.( "و" و "نسکافه" رو به هم چسبونده بودم و به عنوان یه مدل شکلات پذیرفته بودمش) بله :|
پاسخ:
:)))))))
حالا این شکلاتِ ونسکافه ساخت کجا هست؟؟؟!!!
تابلوی راهنمایی رانندگی تو جاده نوشته بود:
باد  نده سنگین حرکت کنید.
خندیدم و تعجب کردم دوباره نگاه کردم دیدم نوشته:
با  دنده سنگین حرکت کنید. :-)
پاسخ:
بی تربیت :)))))))
:))
منم یه اعتراف بکنم که همین الان فهمیدم که میشه رفت سر زد به وبلاگ اونایی که نظر میدن توی وبلاگ شما یا دیگران :/
همیشه میگفتم این بیان چرا اینطوریه سایت و وبلاگ رو نمایش نمی ده:|
اعترافی بود که باید انجام میدادم.
:/
پاسخ:
آخی... :)
خداروشکر دیگه فهمیدین :دی
شهامتتون واسه گفتنش ستودنیه ;)
:)))
پاسخ:
:دی
۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۱۵ لی لی (لیلی نامه)
سوتی های این چنینی من توی تاریخ ثبت شده:)))))
پاسخ:
واقعا؟! بهت نمیاد ;)
منکه کلا عضلات چشمم به لطفه pdf خورونه دوره دبیرستان ضعیف شده
کلمات
عداد
کلا جابه جا

:))
پاسخ:
ای بابا :(
شاد زی :)
۰۵ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۲۵ ماهی سیاه کوچولو
ممنون از شما و بقیه که موجبات شادی و خنده دوستان و آشنایان را فراهم می آورید :/
پاسخ:
ممنون از شما :)
خوش اومدین
کلی خندیدم مرسیییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
خواهش میکنم :)
براستی که درست نام نهادند شمارو
god of sooti

میتونین رسما یک تیم ملی سوتی قوی راه بندازین به سرمربیگری خودتون خخخ
پاسخ:
من در تمام عمرم فقط همین چند مورد سوتی رو دادم که الآنم اینجا ثبتشون کردم که یادگار بمونن چون بسیاااااااار نایابن! اونوقت شما باید اینطور برداشت کنین که من خدای سوتی هستم؟؟؟ :/
شما هم بشین کاپیتان تیم p-:
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۸:۰۰ دچــ ــــار
سلام دختر شربت :))))))

برگرفته شده از tolooeman.blog.ir
پاسخ:
سلام... :دی
نزدیک بود بگما ! :)))
۲۲ دی ۹۵ ، ۲۰:۱۱ دچــ ــــار
چی بگید ؟ :)
پاسخ:
نه دیگه :دی
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">