طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

از سری هنرهایم!!

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۰۶ ق.ظ

تو خونه ی ما اصلا بحث دختر و پسر مطرح نیست! همه با یک دید سنجیده میشن، مثلا هر کی خودش ظرفاش و میشوره، ولی هیچ کسی لباسای خودش و نمیشوره :دی شستن لباسا با مامانه!

امروز بعد از این که مامان لباسای داداشام و شست به من گفت پاشو لباسای خودت و بشور، و توضیحات کامل رو درمورد کار شست و شو به من گفت!

من که خیلی ناراحت شده بودم با اکراه بلند شدم که لباسامو بشورم.

مقدار آب و پودر لباسشویی لازم رو که مامان برام توضیح داده بود ریختم تو لباسشویی، ماشین لباسشویی ما دوقلو هست، میخواستم تایمر رو بزنم، درجه ی لباسشویی رو چرخوندم، در این لحظه ماشین لباسشویی شروع کرد به سروصدا! اما لباسا هیچ حرکتی نداشتن!!! دیدم اشتباهی درجه ی تایمر خشک کن رو چرخوندم :دی سریع درجه رو برگردوندم سرجای اولش و تایمر لباسشویی رو زدم!!!

البته همتون میدونید که بر اثر تجربه ی زیاد استفاده از ماشین لباسشویی، بروز اینطور اشتباهات کاملا طبیعیه :|

وقتی ماشین لباسشویی داشت لباسا رو میشست، خیره شدم به چرخش لباسا توی آب و یاد بچگیام افتادم که همیشه کنار لباسشویی می ایستادم و چرخیدن لباسا رو با چشمام دنبال میکردم ^_^

و به این ترتیب من امروز لباسای خودم رو شستم!!!

خواهش میکنم تشویق نکنید خجالتم ندید :دی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۱
اَسی ...

نظرات  (۱۶)

:))) آفرین دخترم
پاسخ:
قابلی نداشت مادر :))
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۰۲:۱۳ محمد فائزی فرد
دی:
کشور به شما افتخار می کنه. :-"
پاسخ:
میدونستم :دی
:))
منم گفتم الان چکمه میپوشه میافته به جون لباسا :))
ولی رمانتیک بود خسته نباشی، مانده نباشی :دی
پاسخ:
چکمه؟؟؟!!! بابا چی درباره ی ما فکر کردی؟؟:)))))
خودت جواب خودت و دادی :دی
همچین میگین لباسامو خودم شستم .. آدم فکر میکنه مثل قدیما لباسارو انداخین توی تشتی چیزی و با دست شستین!! O_o

ولی برای شروع همین که.. الان ماشین لباسشویی سالم هستش و داره کار میکنه(؟!) جای بسی امیدواری داره! :)))
پاسخ:
خب آخرش با آب سرد آب کشیدمشون و تو سرمای حیاط رو بند رخت پهنشون کردم :/
اینجوریاست؟؟ باشه :/
منم از بس بلدم‌با ماشین کار کنم‌ معمولا شیوه‌ی سنتی رخت شویی رو انتخاب میکنم
پاچه‌هامو‌ بالا میزنم‌ تو طشت فلزی مچ می‌زنم دی:
پاسخ:
پس خیلی حرفه ای هستی!! :))
خوش اومدی :)
من دیدم اخبار دیشب اعلام کرد که ایران به خودکفایی در استفاده از ماشین لباسشویی رسیده است ، به خاطر شما بودددددددد(چشمک)
موفق و سربلند باشید . دلاور :)))))))))))))
پاسخ:
خبرا چه زود پخش میشه o_O
ممنان :))
:)))
آره بابا طبیعیه:)))

باریک الله خواهرم:))
یه ستاره جلو اسمت میزنم:دی
پاسخ:
کاملا ;)
مرسی عسیسم ^_^
توی خونه ما معمولا همینجوری بود که هرکسی کارای خودش رو میکرد..حتی شستن لباس ها :دی
لباسات رو اتو کردی یا نه؟! :دی
پاسخ:
بود؟ مگه دیگه نیست؟!
اتو؟؟ چه توقعایی داری :|
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۱۱ مستر نیمــا .
یه لحظه حس کردم آپلو هوا کردی :))))

پاسخ:
یه چیزی بالاتر از این!! :دی
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۱۷ لی لی (لیلی نامه)
:)
ترسیدم یخ حوضی چیزی شکونده باشی:)
ولی تجربه ی خوبیه عزیزم
بعدا لازمت میشه:)
پاسخ:
:)))
نه نترس!!
ای بابا :/
یجوری با اکراه رفتی لباساتو بشوری فکر کردم میخوای یخ حوض بشکنی
:دی

پاسخ:
ما حوض نداریم :دی
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۴۰ نفس نقره ای
میگن خوابگاه آدم رو میسازه من باور نمیکردم :|
پاسخ:
دقیقا! و سربازی ;)
نه خواهش میکنم تمنا میکنم بزارین تشویقتون کنیم :/
پاسخ:
حالا که اصرار میکنید باشه :دی
من جدیدا لباسامو میذارم داخل لباسشویی و به حاجی مون میگم بیا روشنش کن :دی
حتی زمانی مسافرت بود کلی لباس داخل لباسشویی بود که منتظر حاجی مون بود :دی
پاسخ:
پس من خیلی از تو زرنگ ترم :)))
درود بر شما بانوی هنرمند!
:)
پاسخ:

درود!!

بعله
خسته نباشید
پاسخ:
تچکر :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">