طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

دغل

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ق.ظ


امشب یکی از دوستام زنگ زد گفت شوهرش رفته یه شرکت مشغول به کار شده، شرکتشون دیپلم برق میخواد، گفت میشه از داداشت بخوای دیپلمش رو بده که ما از روش کپی بگیریم واسه شماره پرونده؟؟ قرار شد با داداشم صحبت کنم و بهش خبر بدم

زنگ زدم به داداشم و قضیه رو گفتم، داداشم هم قبول نکرد

دوستم دوباره تماس گرفت، بهش گفتم داداشم قبول نکرده

یه کم غرغر کرد و بعد گفت: میشه شماره شو بدی خودم ازش بخوام؟ منم گفتم باشه و شماره رو گفتم (نا گفته نماند که این دوستم از همسایه های قدیم ما هستن و از بچگی باهم بزرگ شدیم)

همونطور که من هنوز پشت خط بودم با تلفن خونه شون شماره داداشم و گرفت، به داداشم گفت یعنی ما اندازه یه دیپلم پیش شما اعتبار نداریم؟؟

داداشم گفت بحث اعتبار نیست، من نمیتونم مدرکمو بدم که شما ببرین عکس شوهرتون و بزنین روش و اونم ببره شرکتشون تحویل بده، این کار جرمه

دوستم سریع گفت: نهههههههه!!! شرکت شوهرم ازشون تحقیق خواسته گفته برین از ده تا دیپلم برق کپی بگیرین واسه ما بیارین! به یه نفر دیگه هم گفتن ده تا دیپلم انسانی بیاره!! اگه اونطوری بود که شما فکر میکنین که من اصلا سراغ شما نمیومدم!!! شوهرم خودش فوق دیپلم تجربی داره!!!

داداشم هم گفت اگه اینطوره مساله ای نیست

بعد که دوستم تماس و با داداشم قطع کرد به من گفت پس آماده کن الآن میام میگیرم منم گفتم باشه

رفتم زنگ زدم به داداشم گفتم تو که حرفاشو باور نکردی؟؟ گفت اونش دیگه از گردن ما ساقطه، ما بهش گفتیم که رضایت نداریم که با مدرک من استخدام بشه بقیه ش دیگه به وجدان خودشون برمیگرده، بعدم گفت اگه کپیشو میخواد کپی بده بهش، گفتم باشه و قطع کردم

یه برگ کپی از دیپلم داداشم آماده کردم، دوستم اومد، برگه رو براش بردم، گفت این چیه؟ اصلش و بیار ببرم کپی بگیرم! گفتم خب همین کپیه دیگه! گفت: نه! کپی رنگی میخوام!!!

رفتم اصل مدرک و براش آوردم، اونم برد و بعد از یکی دو ساعت برگردوند...

 

یه سوال: فوق دیپلم تجربی چی بودینگا؟؟؟ جدیده؟؟؟ 0_o

سوال دوم: شرکتا جدیدا از کارکنانشون مشق شب میخوان؟؟؟ :|

 

بعضیا فکر میکنن همه عالم و آدم احمقن و خودشون خییییلی زرنگن :/

 

مدتیه همش به این فکر میکنم که چرا ما آدما اینقدر از هم دور شدیم؟ چرا رابطه ها قطع شده؟؟ اما امشب به این نتیجه رسیدم که اگه قراره آدما فقط بخاطر منافعشون با دیگران ارتباط داشته باشن همون بهتر که اصلا با کسی رابطه نداشته باشیم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۵
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۷ سرباز جامانده
خخخخخخ مردم عجب انسانهای بامزه ای ان
پاسخ:
با مزه؟؟ بی مزه ان...
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۸ روزمرگی ...
اون شرکتی که به همین راحتی فقط از روی عکس بخواد مدرک طرفو قبول کنه.. مطمئنا مدرک رو فقط واسه حجیم شدن پرونده خواسته و لاغیر!

دوستتون چه دلیلی هم آورده واسه گرفتن مدرک داداشتون ! :))) 

رابطه برای رابطه خیلی وقته که دیگه کمرنگ شده.. و رابطه برای منفعت طلبی .. رابطه برای .......  جاشو گرفته! :|
پاسخ:

الآن همه چی فرمالیته ست

به کجا داریم میریم؟؟

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۳ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
نمیدادین خب
پاسخ:

وقتی با زبون خوش میگیم نمیدیم دوباره خودش زنگ میزنه و کلی اصرار میکنه و دروغ دونگ سرهم میکنه چه میشه کرد؟

خوش اومدین

به نظر من هم نباید میدادین، اینجوری احساس زرنگی میکنه
پاسخ:

ای بابا

بسوزه پدر رو در بایستی

شرکت ازهمه باحالتره خخخ
وق دیپم تجربی جذب میکنه خخخخ
پاسخ:

می بینین تو رو خدا ؟؟؟ خخخخخخخخخخخ

ای خدا پس کی شما درست تایپ میکنین؟؟؟ :|

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۰۵ سرباز جامانده
بامزه کنایس
پاسخ:
میدونم عزیزم :)
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۳۶ محمد فائزی فرد
عجب.
نمی شه هم گفت اره شما ما رو چی فرض کردی؟ بعد اینو که بگی نه تنها دعوا می شه، و نه تنها رابطهه قطع می شه احتمالا، حتی ممکنه بری توی مترو و بعد مردم با دست نشونت بدن بگن این همون نامرده است. :))

پاسخ:
آره دیگه! اونوقت خر بیار و باقالی بار کن :|
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۵۹ (ک) (شباهنگ)
وقتی در حال حاضر بیشتر وکلا ...
وزیر  وزرا  مدارک قلابی دارند...
 از بقیه چه انتظار میشه داشت
پاسخ:

ای بابا ...

راستش من هم پیشتر راجع به این موضوع علت روابط بین ما آدما یه پستی تو فیس بوکم گذاشته بودم که تهش متاسفانه به همین نتیجه مایوسانه شما رسیدم. :-(
حالا بعدا اون پست رو شاید گذاشتم تو وبلاگم ولی خب زمانی که اون مطلب رو نوشتم(چند سال پیش)یادمه حال و روز روحی خوبی نداشتم و کلا همه ش افکار منفی بهم هجوم می آورد که بخیر گذشت.

پاسخ:

اگه با کسایی ارتباط داشته باشیم که مثل خودمون باشن خیلی هم خوبه، اگرم بتونیم به بعضیا نه بگیم خودمون راحت تریم

افکار منفی برن گم شن :/ خدا رو شکر که بخیر گذشته :)

منم فوق دیپلم تجربی دارم ، دیپلمتون رو به من هم میدید برم شرکت استخدام شم !!!!!!!!!!!   :))))
پاسخ:

پس شما هم یکی از اون استثنائاتی هستین که فوق دیپلم تجربی دارن؟!!!!!! :))))

چون میخواین با دیپلم استخدام شید نمیشه! اگه شما هم تحقیق دارین اشکالی نداره ;)

فوق دیپلم تجربی :))
چه دلیل قانع کننده ای آورد همسایه تون، کپی رنگی میخوام! :|
من که باورم شد :|
پاسخ:

:))

اصن آدم نمیییتووونه باور نکنه :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">