طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

تاریکی

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۶ ق.ظ


اتاق داداشام یه کم سرده واسه همین بعضی شبا داداش بزرگه میاد تو اتاقی که کامپیوتر هست

امشبم اومده، هی گفت چراغ و خاموش کن، بعدم خوابید

من خواستم زودتر بخوابم ولی کارم طول کشید، الآن رفتم چراغ و خاموش کردم اومدم پای نت

همین که خواستم تایپ کنم با تاریکی مطلق کیبورد مواجه شدم :|

فکر میکنید چطوری دارم تایپ میکنم؟

کیبورد و آوردم بالا و از نور مانیتور استفاده میکنم :دی

 

دست ادیسون درد نکنه که این نعمت بزرگ و کشف کرد :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۵
اَسی ...

نظرات  (۱۸)

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۳۹ محمد فائزی فرد
داداش بزرگا دردسرن ها :-"
البته داداش خودمو می گم. دی:
پاسخ:

داداشای من که عشقن :)

و بی آزار :*

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۴۲ محمد فائزی فرد
باید نظر آبجی منو در مورد داداشاش بپرسین. :))
پاسخ:
چی میگه؟؟؟
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۴۵ محمد فائزی فرد
هنوز نپرسیدم. ولی مطمئنا قسمت بی آزار رو نمی گه. :-"
پاسخ:

که اینطور :))))))))

نظر شما درموردش چیه؟؟

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۵۱ روزمرگی ...
محدودیت .. خلاقیت میاره! :)

ضمنا یه قولی هست که میگه..
"مگه مجبوری؟؟" :))

+ روحش شاد
پاسخ:

یه قولی هم هست که میگه: مجبورم میفهمی؟؟؟ مجبووووور!!!

آمین

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۵۲ محمد فائزی فرد
خیلی از خود گذشته است.
پاسخ:

خدا حفظشون کنه

سلام

برو بخواب :)

سایه داداشتون مستدام :)

بنظرم چراغ قوه بخر برای اینجور شبا :))


+

اتاق داداش منم گرمه ولی  حسش نیست برم اونجا بخوابم فقط شب های جمعه یاد گرفتم برم اونجا بخوابم بلکه خوابی دیدم :دی

پاسخ:

سلام عزیزم چه حلال زاده ای! همین الان تو وبت بودم!

مرسی عزیزم

کارآگاه بشم؟؟ :)))

کار خوبی میکنی ;)

باشه میرم! شب خوش:*

تو که هنوزززززززززززززززز اینجایییییییییییییییییییییی؟:دی

کارگاه چه ربطی به چراغ قوه داره ؟:))

برو بخواب ولی من 7:30بیدار کن:))

 فردا باید خودم که هیچ داداشم بیدار کنم:((

شب بخیر :**


حلال زاده به داییش میبره تو این یه مورد داییم میگفت به من بردی :)

یادش بخیر...

ممنون


پاسخ:

نه دیگه رفتم!!

کارگاه نه! کارآگاه! خب کارآگاها چراغ قوه و ذره بین دارن دیگه!

بیدارت کردم پاشدی؟؟ ;)

داداشت که خواب نموند؟؟!!

شب و روزت بخیر عزیزم :***

معلومه که تو به دایی جان خدا بیامرز رفتی باران جان

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۵:۱۶ رها پاک سرشت
نور مبایلم بسی خوب است
البته چشم دربیار:)
پاسخ:

بلی بلی

خوش اومدی :)

من بااین گزینه موافقم..
البته داداش من خداییش کاریم نداره
پاسخ:
تو چی؟ کاریش داری؟ :)
یاد تابستون افتادم تا سحر بیداربودم همیشه چراغم نمیتونستم روشن کنم:-D 
الان از بس تو تاریکی تایپ کردم دیگه حفظی میزنم :-D 
پاسخ:

من زورم زیاده همیشه چراغ و روشن میذارم :دی

بابا حرفه ای! بابا حافظ ;)

من که داداشم کله مو میکنه اگه نخوابم خخخخ
پاسخ:

تا این حد یعنی ؟؟؟ :)))

خوش اومدی :)

این معضل همیشگی شب های منه :((( 
پاسخ:

آخی :(

سلام 
داداش ها همیش یه نعمت بزرگند و من از داشتن این نعمت محروم 
البته تایپ کردن تو تاریکی یه خوبی داره که می تونی جای دکمه های کیبورد رو حفظ کنی .
البته چراغ قوه USB هست که برای این موقع ها به درد میخوره ....

همیشه کنار برادر عزیزت شاد باشی ...
پاسخ:

سلام خوش اومدین :)

در عوض خواهرتون این نعمت بزرگ و دارن :)

بله همینطوره!!

متشکرم، همچنین شما هم در کنار خانواده شاد و سلامت باشین :)

باز یکی از موفقیت هایی که کسب کردم در راه اینترنت این بود که بدونه اینکه نیاز به کیبورد دیدن باشه میتونم تایپ کنم
پاسخ:

شما یک انسان بسیار موفق و حرفه ای در زمینه تایپ هستین!! :)

خوش اومدین

بجای این که کیبورد رو ببری بالا میتونستی جهت صفحه نمایش رو بگیری پایین :-)
البته باید تو اون شرایط بود نه که از بیرون گود بگی لنگش کن.
پاسخ:

یعنی مانیتور و خم کنم رو کیبورد؟؟؟؟!!!! 0_o

یا للعجب :|

یکم اینطوری ادامه بدید یه تایپیست خوب ازتون درمیاد.
:)
پاسخ:

تایپم خوبه :)))

خومانیتورکه نورداره
پاسخ:

نورش به کیبورد نمیرسه که!

ببین... منم تجربه کردم! این کارت نشون میده ایرانیا همزمان توی مواقع مشابه کارای مشایه انجام میدن!
پاسخ:
پس تو هم آره؟؟؟ :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">