طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

معجزه

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ب.ظ


گاهی معجزه میشود

شاید کمی دیر

اما ...

اتفاق می افتد !

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۲
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

۰۲ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷ محمد فائزی فرد
کلا معجزه اگه دیر اتفاق نیافته که حال نمیده. دی:

پاسخ:
درواقع چون دیر اتفاق میافته معجزه ست، وگرنه یه اتفاق معمولیه
ایشاله هر چی به مصلحته
پاسخ:
آمین
اوهوم
پاسخ:
:)
معجزه دیدم با چشام...
پاسخ:

منم :)

خوش اومدی

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۱۵ روزمرگی ...
زندگی کن .. بدون انتظار رخ دادن معجزه ...

پاسخ:

گاهی معجزه ای باید!

معجزه رو گاهی وقتا آدم باید خودش خلق کنه و منتظر نباشه :)
پاسخ:

گاهی از دست آدم کاری ساخته نیست

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۲ روزمرگی ...
معجزه اگه اتفاق بیفته خوبه اما..

در انتظـــار معجزه بودن نشاید!
پاسخ:

گاهی تنها راه ممکن اینه که معجزه بشه

ولی من فکر میکنم همیشه معجزه ای هست...
پاسخ:

همیشه هست ولی همیشه اتفاق نمی افته

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۷ تُــربــچِــه :)
به به
اینجا چه خوشکل موشکل شده:)
چه قدر بزرگ شدی اسی بولیده
معجزه رو قبول دارم:)
پاسخ:

شما خیلی وقته به ما سر نزدی تغییرات و ندیدی! پلاک هفت زحمت خوشگل موشکلیش رو کشیدن :)

بزرگ شدم؟؟ چطور؟؟

۰۴ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۰۶ روزمرگی ...
همینطوره.....
پاسخ:
پس کوتاه اومدین ;)
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۵۰ روزمرگی ...
الکی مثلا کوتاه اومدم ؛)
پاسخ:

نه دیگه اومدین :دی

و شاید هم نوش دارویی ریخته بر روی زمین شود پس از مرگ سهراب!
پاسخ:
اونوقت دیگه نمیشه بهش گفت معجزه، اون نمکیه که به زخم پاشیده شه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">