طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

توفیق اجباری

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ب.ظ


امشب یه نفر سیم کارتم رو ده هزار تومن شارژ کرد!!!

نمیدونستم از طرف کیه، احتمال هم نمیدادم از طرف یه آشنا باشه، مطمئن بودم اشتباهی به شماره من اومده، ولی کاری هم از دستم برنمیومد دیگه

هرچقدر صبر کردم خبری از شارژ دهنده نشد، چون مال من نبود نمیخواستم مصرفش کنم خب حلال نبود که :|

خلاصه بدجوری ذهنم درگیر بود که از کجا بفهمم کار کی بوده

تا این که بعد از گذشت یک ساعت صاحب شارژ تماس گرفت و گفت دو تا شماره رو جا به جا زده و شارژش واسه من اومده، منم مجبور شدم یه شارژ ده تومنی واسش بخرم و بفرستم :/

حالا این خطم همیشه خاموشه! شانس آورد این بار روشن بود وگرنه دیگه به شارژش نمیرسید!

بعدم من اصلا از این خط استفاده نمیکنم که بخوام ده تونم شارژش کنم :<

 

+گوشیم خراب شده باید یه گوشی جدید بگیرم، پیشنهاد دوستان واسه یه گوشی با کیفیت و با دوام چیه؟؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
اَسی ...

نظرات  (۲۳)

۲۸ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۵ ♫ شباهنگ
من که میگم عمدی بوده کارش و الان به بدبینانه ترین شکل ممکن منتظرم یارو هی بهت زنگ بزنه بره رو اعصابت
پاسخ:
نه به نظر نمیومد از این آدما باشه، دعا میکنم اشتباه کرده باشی :)
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۶ روزمرگی ...
خب میتونین انتقال بدین شارژش رو :))

در چه رنج قیمتی ؟:)
با دوام ؟؟ مگه گردو میخواین بشکنین باهاش؟ :)))
پاسخ:

همراه اول انتقال نمیده، فقط در صورتی که اون طرف شارژش زیر بیست ریال باشه میشه هزار تومن براش انتقال داد، تا این که دوباره شارژش زیر بیست ریال بشه که بشه هزار تومن دیگه انتقال بدی، و این رشته سر دراز دارد...

قیمتش زیر دو تومن باشه، منظورم اینه که امروز نخری که فردا یه جاش خراب شه

شانسو ده تونن:))

گلکسی اس فایو بخر:دیدوسش دارم منکه
پاسخ:

قیمتش چنده؟

دستت دردنکنه شارژ خریدی براش :))

من سامسونگ گرند2 راضی ام ازش..
پاسخ:

چیکار میکردم خو؟ :(

چنده؟ دوربین و حافظش چقدره؟

۲۹ دی ۹۴ ، ۰۰:۲۴ روزمرگی ...
کی گفته ؟! :)
راهنمای شماره 1 :)
http://www.simcart.com/news/24/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%84-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84

راهنمای شماره 2 :))
https://www.mci.ir/web/guest/credit-transfer

دومیه پیچیده تره.. همون مراحل اولیه رو برید :)


تو این رنج قیمت.. گوشی خوب زیااااد میشه پیدا کرد.. اما این همه واسه گوشی پول ندین اگه گوشی واستون کاربرد زیادی نداره!
digikala.com
این سایت هم معتبره.. هم قابلیت مقایسه بین گوشی ها رو داره.. میتونین خودتون گوشی دلخواه با قیمت موردنظرتونو انتخاب کنید

+چقدررر راهنمایی کردم.. خسته شدم! :))
پاسخ:

ای باباااا :(

اگه از اول میدونستم بیخود ده تومن خرج نمیکردم ://///

واقعا ممنون بخاطر اییین همه راهنمایی :))

۲۹ دی ۹۴ ، ۰۰:۴۱ روزمرگی ...
اینا همش تجربه میشه :))

خواهش میکنم.. :)


+راهنمایی بیشتر در مورد گوشی :))
http://www.digikala.com/Search/Category-Mobile-Phone/#!/Category-Electronic-Devices/Category-Mobile/Category-Mobile-Phone/
تو این صفحه میتونین لیستی از گوشی ها رو بر حسب میزان حافظه رم.. کیفیت دوربین.. قیمت و ... رو داشته باشین..
پاسخ:
waaaaw !! thank you :)
قیمتش سال پیش حدود 1.5 بود الان که کمتر میگن شده به 2 نمیرسه
همه چیشم خوبه
پاسخ:
ok مرسی :)

پیشنهاد میکنم خودت برو بخر ندی به کسی برات بخره :)))))))))))

من 4 تا گوشی تا حالا داشتم!

دوتاش از اون نوکیا قدیمی ها کادو گرفتم.

یکیش هم داداشم برام خرید

یکی هم دست به دست به من رسید :))( اولین گوشیم )

و در هیچ کدومشون من با سلیقه خودم نخریدم :((

الانم گفتن برام کادو میگیرن که گفتم تو رووووو خدا جان من اینکاروووو نکنینننننننننننننننن!!!!!!!!! با احساساتتت من بازی نکنین!

من نمیخوامممممممممممممممم!:دیی

پاسخ:
آره منم میخوام به سلیقه خودم بخرم
۲۹ دی ۹۴ ، ۰۱:۵۰ پاک باخته
آ7 سامسونگ
پاسخ:

ممنون

خوش اومدین :)

۲۹ دی ۹۴ ، ۰۱:۵۹ شقایق رمضان پور
من دو ماه پیش نوت 4 خریدم...خیلی راضیم ازش...یک و هفصد خریده بودم که الان بالطبع قیمتش پائین اومده...
دوربینش 16 هست و فوق العاده...قلمش خیلی توپه و صفحه ش هم بزرگه و راحت میشه باهاش فیلم دید و متن خوند و واسه وبلاگ مطلب نوشت:))
حافظه ی داخلیش هم 32 هست...اگه خریدی 4جی دارش رو بخر...حتما هم جعبه ش بسته باشه...تو دیجی کالا اطلاعاتش رو ببین و اگه تهرانی از بازار موبایل بخرش...کلی موبایل تقلبی و قاچاقی و کار کرده یا تغییر باتری شده و اینا تو بازار هست و به شدت باید حواست باشه...ضمانتش هم حواست باشه اگه گفتن اینتر نشناله اصلا نرو سمت خریدنش و اینترنشنال الکیه و اگه گوشیت خراب بشه باید بری یه کشور دیگه درستش کنی!! و خیلی چیزای دیگه...فک کنم برای امروز کافی باشه:))
پاسخ:

اوه عالی بود! خیلی خیلی مرسی :)

۲۹ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۲ صآب خونـِ
سلام اسی
HTC از همه بهتره :)
+ وبلاگ های همو دنبال کنیم؟
پاسخ:

سلام صآب خونـِ

ممنون

خوش اومدین :)

بدو که گرفتمت!! ;)

باهاش نت گردی کن
اهنگ دان کن
بزن کل 10تومنو حلال کن

شاید قراره بازم این خط زنگ بخوره
خدارو جع دیدی:)

شادزی
پاسخ:

:))

نه نمیخوره خیالت تخت ;)

از اون نوکیا  قدیمیا:))
پاسخ:

از اونا یکی دارم ;)

حالا توفق اجباری برا اینرانسله نه تو :))))
پاسخ:

ایرانسل نه! همراه اول ;)

۲۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۸ میچکا بانو
واسه منم پیش اومده .. چون حلال نیس ب جای اینکه خوشحال شم ناراحتم شدم ..
پاسخ:

واسه من پیش نیومده بود، البته چون درعوض یه شارژ ده تومنی براش خریدم حلال شد :دی

۲۹ دی ۹۴ ، ۱۷:۲۲ مستر نیمــا .
هواوی 4C دو سیم کارت بخر
سرچم نکن
پاسخ:

مرسی

چرا سرچ نکنم؟

۲۹ دی ۹۴ ، ۲۲:۰۰ محمد فائزی فرد
:)) شانس آورده جدا.
حالا برای گوشی خوب هم نیزا نیست انقدر خرج کنید. اول بسنجید که چه کارایی ای از گوشیتون می خواین. اگه بازی های سنگین نمی خواین انجام بدین با پونصد تومنم گوشی های فوق العاده ای می شه گرفت.
پاسخ:

:)

آره باید بیشتر بسنجم

دیجی کالا رو چک کن
ضمن این هووای گوشی قابل قبولیه به نظرم
که نسبت به امکاناتش، قیمت مناسبی داره اغلب گوشیهاش
پاسخ:

متشکرم

خوش اومدی :)

۰۱ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۴۱ روزمرگی ...
سلـام
در مورد گوشی به نتیجه رسیدین ؟ :)
پاسخ:

سلام

نه هنوز :(

متاسفانه من خیلی سخت پسندم، تا همه مدلا رو زیر و رو نکنم انتخاب نمیکنم

چقدر اخلاق مدار...احسنت

مارک خاصی مدنظرتون؟
چه قیمتی
چه کاری میخواین باهاش بکنیبن
این رسش اخری مهمتترین سوال
پاسخ:

بله دیگه :)

بیشتر سامسونگ و سونی مدنظرمه، قیمت نهایتش یک و سیصد

دوربینش خیلی برام مهمه و بیشتر میخوام ازش استفاده اینترنتی و درکنارش بازی داشته باشم

والا یک و سیصد که گفتین انگار نوعشم تعیین کردین خخخ
اما خب ما پیشنهاداتمون میبدیم
اولا که طبق سابقه سونی نگیرید بهتره
من کلا طبق مشورت با تعمیرکارها و تجربه رو سامسونگ اجماع نظر دارم
دوربین که هرچقدرم باشه کار گوشی نیست
در حد عکس ساده آره
ولی عکس حرفه ای هرچقدرم بالا باشه کییفتش ولی باز به دوربین نمیرسه
پس اگه فکر عکاسی دارید اصلا رو دوربین گوشی حساب نکنید
در حد معمولی و عکسهای دم دستی چرا
گوشی های هووای هم هست که امکانات میدن با قیمت کم
وی چون عذابش کشیدم اصلا پیشنهاد نمیکنم
چون هرچی باشن اصالت ندارن
اما با این پول
ببینین من اگه خودم باشم
هیچوقت در این حد پول به گوشی نمیدم مگر این که انقدر پول داشته باشم که این یک و سیصد هیچ تاثیری روم نداشته باشه
حالا اگه واقعا شماهم وضعتون خوبه و کوچیکترین نیازی تو جاهای زندگیتون بهش ندارین(بدون گول زدن خودتون)
پیشناهاد من a7 ترجیحا سفارش اروپا و s 6 معمولی از برند سامسونگ
طبیعتا از نمایندگیهای مجاز سامسونگ با گارانتی سازگار
اما اگه میبینین این پول رو میشه مقداریش به زخم دیگه زد وپس انداز کرد
من کاملا ازتون حمایت می کنم چون میدونم واسه همین جواب دادن سوال واقعا من چه استفاده ای میخوام ازش بکنم کلی سرچ کردین تو نت و فکر کردین بهش
پس خیالتون آسوده که کارتون کاملا درسته و با چهارصد تومن ارزونتر میشه گوشی خوب و مناسبی گرفت
َa5 که 4جی هم داره که از 3جی 100 تومن گرونتره که من پیشناهاد میکنم  4جی بگیرین برای آینده بهتره
باز تا حدی پایین تر از این قیمت هم هست که بازهم گوشسی های خوبی پیدا میشه کرد
اما مناسب ترین همین a5 که واقعا کیفیت هم داره

از نظر بازی هم خیالتون راحت مگر چیز خاصی در نظر داشته باشین
که در اون صورت باید رو هسته گرافیکی بحث کنیم که بعید میدونم شما رو بازی انقدر بخواین حساس باشین
چون حرفی که میزنم فقط برای گیمرها محسوسه




پاسخ:

واقعا ممنون آقا پیمان !! :)

وای که چقدر گزینه پیش رومه، انتخاب خیلی سخته :((

۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۸ ✿✿ یاشل ✿✿
سلام.
چقدر زور میگه شارژ الکی بخری
خب میگفتی به من چه اشتباه کردی 
میتونستی شارژو واسش انتقال بدی ولی زمان میبرد
پاسخ:

سلام

آره:( بیچاره کلی عذرخواهی کرد، آره میشد انتقال بدم ولی اون موقع بلد نبودم

خوش اومدی

خو انتقال میدادید :|
آدم خوش شانسی بوده طرف که اشتباهی برای شما فرستاده بود و گرنه احتمالا باید از خیر ده تومان میگذشت.
پاسخ:

نه که تا حالا واسه کسی شارژ انتقال نداده بودم بلد نبودم :|

آره خیلی خوش شانس بود :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">