طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

سوال فنی

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۳۹ ق.ظ


بچه که بودم یه بار از داداشم پرسیدم: مرگ یعنی چی؟

گفت: یعنی مردن ...

گفتم: برگ یعنی چی؟؟

گفت: خب یعنی برگ درخت دیگه :/

گفتم: پس مرگ برگ آمریکا یعنی چی؟؟؟ 0_o

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۷
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

سلام روله :***

الان چی میدونی یعنی چی ؟:دی

پاسخ:

سلام عزیزم :**

آره دیگه همون موقع داداشم روشنم کرد :)))))))))

خب بگو الان یعنی چی برای من ؟:دی

( مثلاً من معلم تون باید جواب یدی :دی)

پاسخ:
خانم اجازه؟؟ مرگ برگ آمریکا غلطه! مرگ بر آمریکا درسته :دی
ای جان :))))))

چقد ناز بودی ؛ )))
پاسخ:

;)

مرگ بر مرگ :))
پاسخ:

برگ بر برگ :))

۱۷ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۰ شقایق رمضان پور
خیلی خوب بود :)
پاسخ:
:)
اخیی:))))
پاسخ:

:))

خخخخ
بــرگ
پاسخ:

خخخخ

۱۸ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۵ سرباز جامانده
کم کم دارم عاشقت میشم
پاسخ:

مواظب باش!

یعنی من عاشق اون استدلالتم
گفتی مرگ یعنی چی
اونم گفته یعنی مردن
بعد تو فهمیدی مرگ یعنی چی؟
بعد تو قانع شدی؟
یعنی کلا سوال پرسیدن
جواب دادن و روشن کردن
و قانع شدن تو
کامل تو حلقم
مرگ برگ امریکا هم جای خود دارد
پاسخ:

استدلالای من نظیر نداره! من خیلی تیزم، تا یک کلمه گفت تا تهش و گرفتم! چی خیال کردین؟ :/

۲۲ دی ۹۴ ، ۰۰:۴۴ گـمـ نـآم
فرزندان ایرانیم :d 
3>
پاسخ:

:)

خوش اومدین

اینم سبک جدیدی از اعتراض بوده خخخخ
پاسخ:

اعتراض؟ o_o

سبک؟؟ 0_0

شیب؟؟؟ O_O

:D
پاسخ:
:|
همین سوال ها رو پرسیدین که بنده خدا از دست شما تسبیح ش رو میندازه روی تیر برق دیگه! :D
پاسخ:
اینی که ازش سوال پرسیدم داداش کوچیکه بود، ا‌ونی که تسبیحش و انداخته بالای تیر برق داداش بزرگه ست :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">