طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

ما آدمها

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۰۰ ق.ظ


آدمای اطرافت دو دسته ان :

یا در کنارتن ، یا مقابلتن

اونایی که در کنارتن اگه قرار باشه دیگه کنارت نباشن ، در مقابلت می ایستن ،

به همین سادگی ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۶
اَسی ...

نظرات  (۶)

گاهی هم اصلا غریبه ان :)
پاسخ:

هی ...

۱۶ دی ۹۴ ، ۰۹:۵۰ لی لی (لیلی نامه)
از دور ساده به نظر می رسه..
پاسخ:

تغییر موضعشون ساده ست، وگرنه خیلی واسه طرف مقابل گرون تموم میشه

میشه اینجوری هم دسته بندی کرد
پاسخ:

بعله

تو پوچی زمان گم شدم :/
پاسخ:

...

آدرس ایشون اشتباه است :|

خیلی سخت گیرانه ست بنظرم...
پاسخ:
چی سخت گیرانه ست؟ حرف من یا رفتار آدمها؟
حرف شما!
پاسخ:
واقعیته ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">