طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بلگ

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۲۱ ق.ظ

کلاس اول ابتدایی که بودیم تو کتاب فارسیمون یه سری عکس بود که باید زیرشون اسم اون عکسا رو مینوشتیم

یه بار عکس یه برگ و گذاشته بودن،

یکی از بچه ها به معلممون گفت: خانم اجازه؟ ما که هنوز (ل) نخوندیم :|

معلممون گفت: (ل) واسه چی؟؟!!

بچه : آخه اینجا عکس بَلگ هست :|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
اَسی ...

نظرات  (۲۱)

۱۴ دی ۹۴ ، ۰۷:۲۱ روزمرگی ...
:)))

+ نکته این پست اینه که .. شما اول ابتدایی تون رو یادتونه :-)
ماشاا... حافظه قوی.. اسفند دود کنید واسه خودتون :)
پاسخ:
بله که یادمه! حافظه که قویه اما مگه من چند سالمه که توقع دارین یادم نباشه؟ :/
۱۴ دی ۹۴ ، ۰۷:۵۶ ♫ شباهنگ
آخی... نازی
پاسخ:

:)

آخی :)))))))))
پاسخ:

:))

فکر کنم دختر ها هیچ وقت بزرگ نمیشن
آخه تو سن چهل سالگی هم میگن بلگ،بولیده،لباشک،...
هوم؟؟؟؟؟؟!
هیچی
:)
پاسخ:

:))))))))

یعنی الآن شما به من فحش دادین؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما به من گفتین بچه 40 ساله؟؟؟؟ از اسمم ایراد گرفتین؟؟؟؟؟

بیرون وایسا کارت دارم :@

تعهدش به تلفظ منو خفه کرد :/
پاسخ:

نمیدونم با چه اعتماد به نفسی اومده بود مدرسه :|

خخخخخخخخ 
پاسخ:

خخخخخ

:))))
اخی بچم:)))
پاسخ:

ناز بشه! بگو دیب دمینی ... ;)))

۱۴ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۵ سرباز جامانده
خخخخخخخ
پاسخ:

:)))))))))

چه خوب یادتون مونده
خیلی باحال بود خخخخ
پاسخ:

خب برام یه خاطره به یادموندنیه :))

توقع ندارین که آلزایمری باشم؟؟

عخی ، خوب چکارش داشتین ، اون بلگ میدیده خوب

پاسخ:

ما که کاریش نداشتیم! اون با ما کار داشت :|

سلام روله :*

خوبی؟


+

:))


فقظ آهنگت کم بود که نشون بده اومدم اینجا :))

یه آهنگ بزار در مورد خواب باشه :دیییی

پاسخ:

سلام عزیزم :*

مرسی تو خوبی؟

یعنی چییییی؟؟ 0_o

در مورد خواب و خواب گذار :دی

فکر کنم آهنگ سلطان و شبان خوب باشه :دییی

(سلطان و شبان یه فیلم بود که تو شبکه یک میداد پارسال توی آی فیلم تکرارش کرد میتونی سرچ کنی چرا میگم اون فیلمو ببین)



+

منم خوبم

ممنون

پاسخ:
یعنی اگه آهنگ بذارم نشون میده که تو اومدی اینجا؟؟

یعنی اگه آهنگ بذارم نشون میده که تو اومدی اینجا؟؟



:)))

باور میکنی فراموش کردم چرا اینو گفتم ؟:دی

بزار فکر کنم اگر به نتیجه رسیدم میام رفع شبهه میکنم!

پیری و فراموشی دیگه :))


پاسخ:

پس اگه به نتیجه رسیدی ما رو از هنگ دربیار O_O

الان خودم تو هنگم :دیییییییییییییییییییییییییییییی

وقتی آدم همزمان دو کار رو با هم انجام میده این شکلی میشه :)))

سخت نگیر یه چیزی گفت بچه مون :)))


پاسخ:

نمیشه آخه :|

چیکار داری میکنی؟

یافتممممممممممممممممممم :)))

منظورم اینبود تاریکی وبتون کم بود آهنگ هم اضافه شد!:))

نه اینکه آهنگ بد باشه نه ولی چون اصولاً با محیط تاریک و آهنگ غمگین نمیتونم ارتباط برقرار کنم و خواننده هیچ وبی از دوستان با این خصوصیات ذکر شده نیستم برای همین اینو رو گفتم

فقط آهنگت کم بود که نشون بده من اومدم وبت دیگه :)))

یعنی فقط وب شما این خصوصیت رو شامل میشه بعله :))

الان متوجه شدی یا نوچ؟:))

پاسخ:

ok گرفتم! شما بسیااااااار به ما لطف دارین، تاریکی کلبه ما رو با حضورتون منور فرمودین :)

۱۵ دی ۹۴ ، ۰۳:۳۸ محمد فائزی فرد
:))
احتمالا ایشون هم شبیه بنده لر بوده. به برگ گاها بلگ می گن. دی:
پاسخ:

نه لر نبود! هنوز تکلمش کامل نشده بود :))))))

خوش اومدین :)

۱۵ دی ۹۴ ، ۰۷:۵۶ لی لی (لیلی نامه)
:))))))))))))))))
پاسخ:

:))))

۱۵ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۸ روزمرگی ...
خب همونطور که ممکنه من کامنت 7-8 روز پیش شما رو یادم بره..
شما هم ممکنه اتفاقات 7-8 سال پیشتون رو فراموش کرده باشین.. D: :)))
(تلمیح به یکی از کامنت هاتون در یکی از پستهای وبم! :*  )
پاسخ:
هنوز یادتونه؟؟!! پس شما هم واسه خودتون اسپند دود کنید :))
۱۶ دی ۹۴ ، ۰۰:۳۲ روزمرگی ...
بله..:)
:))
پاسخ:

:)))))

این خاطرتو تا حالا برای 4نفر تعریف کردم
روحو روانمون شاد شد
همکلاسیت هرجا هست
روحش شاد!!!!!!!!!!
پاسخ:

منم در تمام این سالها واسه همه تعریف کردم! اینجا هم گفتم شمام شاد شین :))

یادم نمیاد کی بود ولی خدا حفظش کنه :)

وااااااااااااای خییییییییییلیییییییییییی باحال بود
پاسخ:
بله :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">