طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

هنوز هنگم :|

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ب.ظ


صحبتهای من و بچه فامیل:

 

بچه فامیل: اون قاب عکس عروسی مامان و باباته؟؟

من: نه مال جشن عبادت منه!

بچه فامیل: به سن تکلیف رسیدی؟؟

من: فکر کنم :| 0_o

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۱
اَسی ...

نظرات  (۸)

چرا هنگ؟
پاسخ:

آخه سوالش خیلی مفهومی بود :|

:))) گودیلا
پاسخ:
وات؟
میخواین که کلا به بچه ها کل کل نکنین خخخ
پاسخ:
من میخوام، اونا ولم نمیکنن :/
:)
حالا فامیل دور یا نزدیک ؛ ))
سلام 
پاسخ:

نزدیک ;)

علیک سلام عزیزم :)

۰۲ دی ۹۴ ، ۰۲:۲۱ روزمرگی ...
:-)
پاسخ:
:)
خخخخ

پاسخ:

به نظرت من به سن تکلیف رسیدم یا نه؟؟ واسه خودمم سوال شد!!

چرا هنگ الان
پاسخ:

خب آخه اینم سوال بود که از من بپرسه؟؟ :|

سلام
گودزیلا به بچه های دهه هشتاد میگن
اینو در جواب واتتون نوشتم
حالا یه مطلبی
الان میخواید بگید مثلا بچه فامیلتون خیلی حالیشه یا اینکه مثلا خودتون بچه قدیمیی هستید و دوره شما اینقدر بچه ها پر رو نبودند
کدام گزینه آیا؟؟؟؟؟
پاسخ:

سلام

هیچکدام! میخوام بگم این بچه چقد آیکیو تشریف داره که تشخیص نمیده من با این سنم به سن تکلیف رسیدم یا نه، لازم به ذکره که خودش دختره و کلاس سوم ابتداییه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">