طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

مشکل حاد

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ب.ظ


نمیدونم چرا جدیدا وقتی میخوام از خواب بیدار شم دماغم و میچرخونم!!! یعنی با این حرکت بیدار میشم :|

مثل وقتی که یه مگس رو دماغتون بشینه و شما بخواین بدون حرکتِ دستتون، اون و بپرونین!!

به نظرتون پیش چه دکتری برم؟؟ :|

 

شما هم وقتی یه چیز صدادار مثل خیار و میجوین، دندوناتون خیلی صدا میده؟؟ خب اصولا خود آدم صدای دندوناشو بیشتر از حد معمول میشنوه، ولی من اینجور وقتا از بس صدای دندونام بلنده که همه نگام میکنن!! خیلی هم نرم و آروم میجوم ولی بازم...:|

امروز که داشتم سالاد میخوردم احساس کردم گوشم سوت کشید!! به آخرای سالاد که رسیدم فکر کنم پرده گوشم هم آسیب دید :( شایدم واسه این بوده که تازه از خواب بیدار شده بودم و گوشم هنوز منگ بوده:|

خیلی مشکلم حاده؟؟ :((

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۸
اَسی ...

نظرات  (۶)

انصافا حرفی برای گفتن ندارم:||||
پاسخ:
:|
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۳:۵۷ روزمرگی ...
خب وقتی از خواب پا نشده سالاد میخورین .. معلومه که دماغ و دهن هنگ میکنن دیگه! :)
شاید این اعضای بی زبون.. با این کاراشون خواستن مراتب نارضایتیشون رو اعلام کنند!! :))

+ فعلـا زیاد حاد نیست! :=)
پاسخ:

:(

مرسی که امید دادین :|

۲۹ آذر ۹۴ ، ۰۰:۱۴ روزمرگی ...
اولی که دکتر نمیخواد!!
دومی هم.. چون خودتون زیادی توجه میکنید، این احساس پیش میاد واستون :)
در مورد سومی هم.. ممکنه از ارتودنسی دندونا باشه.. البته اگه قبلا ارتودنسی کرده باشین

+فعلا که نه.. اصلـــا حاد نیست  :))

:(  --->  :)
پاسخ:

کلش دو تا بود!! آخریه ادامه قبلی بود یعنی از شدت صدای دندونام بود که گوشم سوت کشید :))

:)

۲۹ آذر ۹۴ ، ۰۰:۲۳ روزمرگی ...
توجیهیه!  منظورم شماره پاراگراف ها بود.. :))
پاسخ:
توجیهی؟؟ 0_o
۲۹ آذر ۹۴ ، ۰۰:۳۵ روزمرگی ...
یعنی
به طریق یاد شده.. اشتباهم رو توجیه کردم !! :**
پاسخ:
ok توجیهیه !!!
من احساس میکنم دماغتون با صورتتون دعوا داشته باشه..دکتر نمیخواد باید برین دادگاه فکر می کنم

اون یکی هم خیالتون راحت طبیعیه ححح
پاسخ:

دادگاه؟؟!!!

:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">