طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

چالش امام رضایی

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۴ ب.ظ

سلام دوستانم

به درخواست واران جان، بر آن شدیم که یک بازی وبلاگی راه بندازیم. به یمن ولادت امام رضا علیه السلام، میخوایم یه مجموعه از خاطرات زیارت حرم رضوی داشته باشیم.

شما دوستان، بهترین خاطره سفرتون به مشهد رو در قالب یک پست توی وبلاگتون منتشر کنید و آدرسش رو تو همین پست بفرستید تا بتونیم کلی خاطره خوب رو با هم به اشتراک بذاریم :)

میتونید دوستانتون رو هم دعوت کنید.

لینک پست های شما در ادامه درج میشه

بسم الله :)


خاطرات شما:

1. دردانه (پست شماره یک)

2. دردانه (پست شماره دو)

3. واران

4. هلما

5. یسنا سادات

6. اسی (پست شماره یک)

7. اسی (پست شماره دو)

8. اسی (پست شماره سه)

9. اسی (پست شماره چهار)

10. اسی (پست شماره پنج)

11. اسی (پست شماره شش)

12. اسی (پست شماره هفت)

13. ستاره ی آبی

14. اسی (پست شماره هشت)

15. اسی (پست شماره نه)


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۳۰
اَسی ...

نظرات  (۸)

سلام 
اجرت با امام رضا (علیه السلام ) 
ممنونم 🌹

+

عزیزم  خودتم شرکت کن ؛) (با لهجه شیرازی یا مشهدی بخونش )  
مطمئنم توام گنجینه ای از خاطرات خوبت از  سفر به مشهد الرضا داری :)
شرکت کن که همه  دوستان هم به عشق امام رضا شرکت کنند 💚


راستی یه چیز خانوم میشه یک تا سه خاطره رو  بگیم تو سه پست و لینکشو بدیم ؟!:))
خود من چند خاطره دارم نمیتونم اولویت بندی کنم :| و یکی شون بگم :|:))
خانوم اجازه میشه ؟!:))

پاسخ:
سلام
متشکرم :)

خاطره هام زیاده! ایشالا مینویسم

بله که میشه فرزندم ;)
۰۲ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۲۵ کنت ویلیام
نصف پستای من تو مشهد نوشته شده.
پاسخ:
نزدیک مشهدین؟
http://sokot118.blog.ir/post/378
لینک من:)
پاسخ:
ممنون از پست قشنگت :)
۰۴ مرداد ۹۸ ، ۰۷:۲۸ کنت ویلیام
نزدیک خواهرشیم
پاسخ:
خواهر مشهد یا امام؟
۰۵ مرداد ۹۸ ، ۰۷:۱۵ کنت ویلیام
امام-_-
پاسخ:
:)))

خیلی وبلاگ قشنگی داری امیدوارم که قشنگ تر هم بشه!

لطف میکنی به وبسایت منم سر بزنی

با آرزوی بهترین ها برای شما

پاسخ:
مرسی :))
۰۸ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۰۵ ستاره‌ی آبی
پاسخ:
ممنون که شرکت کردی
۱۲ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۰۷ حسن مجیدیان
احسنت. من همه ی خاطرات خوبم تو حرمه. ولی وقت نوشتن نیست....
پاسخ:
ای بابا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">