طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بگم براتون از مشهد + طرح یک معما!

جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۱۷ ب.ظ

اون پست جهت برانگیختن رشک شما بود! ولی این پست صرفا جهت ابراز میزان ذوق زدگی اینجانبه:

الحمدلله این سفرم اونقدر بهم خوش گذشت و اونقدر سعادت بار بود که هر چی بگم کم گفتم!

از غذاها نگم براتون که تماما غذای حضرت نصیبمون شد!

یعنی سه وعده صبحانه و دو وعده ناهار و یک وعده شامی که مشهد بودیم، فقط غذای حضرت خوردیم!

از اینا:



لابد میپرسین پس یه وعده شام دیگه چی شد؟

اون وعده رو هم رسما دعوت شدیم مهمانسرای حرم!



خلاصه که بعد از گذشت 14 سال، دوباره قرعه به نامم خورد و قدم تو مهمانسرای امام رضا (ع) گذاشتم.


این بار بر خلاف همیشه، دستم به ضریح رسید! هیچوقت حتی تلاش هم نمیکنم که نزدیک ضریح بشم از بس که شلوغه همیشه. ولی این بار خیلی سریع و یهویی رسیدم به ضریح!

تازه بعد از 15 سال، قدمگاه هم رفتم :)


نکته آموزشی: درسته که در بارگاه بزرگان دینمون دعا مستحاب میشه، ولی بدهکارمون نیستن که! همین که میرسیم به یه زیارتگاهی سریع لیست بلندبالای خواسته هامون رو میذاریم جلوشون و یکی یکی اعلام میکنیم اینو میخوام اونو میخوام؛ بعدم که لیست به آخر رسید میگیم خدافظ!

چقدر خوبه که وقتی به زیارتگاه ها میریم، اون بزرگوار رو زیارت کنیم و خدا رو شاکر باشیم از سعادتی که نصیبمون کرده. که اگر به هر دلیلی حاجتمون برآورده نشد از خدا و دین روگردان نشیم! مواقعی که آرزوهامون برآورده میشه چقدر قدر میدونیم؟ اصلا یادمون میمونه این چیزی که بهش رسیدیم، یه زمانی آرزومون بوده؟


+

خب حالا بریم سراغ طرح معما!

عکس هایی که میبینید، متعلق به چه مکان هایی هستند؟



پس از دریافت پاسخ های شما، در پست بعد جواب معما اعلام میشود.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۳۰
اَسی ...

نظرات  (۱۷)

ما این همه ساله میریم مشهد تا بحال قسمتمون نشده نوش جانتون
پاسخ:
ایشالا قسمتتون بشه
خوش اومدین
ما که همسایه ی آقاییم و نشده که بشه تا حالا
ان شالله قسمت همه بشه غذای حضرتی
پاسخ:
الهی قسمت شمام بشه همسایه :)
مطمئنی مکانهایی است و مکان نیست ؟:))



سلام 
زیارت قبول و نوش جان :)





پاسخ:
نمیدونم :))

سلام
ممنونم :)
اولی شبیه سرویس بهداشتی یه رستوران یا هتله
انقدر که شیکه :دی

دومی هم باید وکیل آباد باشه :دی
پاسخ:
بعدا میگم درسته یا غلط

خیلی کلی گفتی! ضمن اینکه خسته نباشی :دی
سلام
زیارت قبول
اولیش که مشخصه سرویس بهداشتیه، این که کجای مشهده، شبیهش رو فک کنم تو سینما هویزه یا یه مرکز خرید دیدم.
دومی رو ندیدم، کجای مشهده که منم برم؟ فضای خوشگلیه :)
پاسخ:
سلام
متشکرم
بعدا میگم درسته یا غلط
قرار بود من نگم و شما بگید! :)
اولی و دومی تو یه مکان قرار دارند :))
اولی سرویس بهداشتی داخل مهمانسرای امام رضا (ع) اگر اشتباه نکنم :))
دومی هم فکر کنم ورودی یکی از قسمت های داخل مهمانسرای امام رضا(ع) است بازم اگر اشتباه نکنم :)))
البته دومی رو شک دارم که گفتم :))

چند بار میشه تشخیص داد ؟:))
و تا کی فرصت هست ؟:دی 





پاسخ:
بعدا میگم درسته یا غلط

تا وقتی به اطمینان کامل از جوابتون رسیدید :دی
تا وقتی حدس های شما کفایت کنه :))
واران جان من فکر می‌کنم جفتشو اشتباه حدس زدی، البته الان به نظرم دو تا مهمانسرا داره حرم و من یکیشو رفتم؛ ولی تقریبا مطمئنم دومی نمی‌تونه تو حرم باشه. اولی هم سرویس‌های اون مهمانسرایی که من دیدم، اینجوری نبود.
پاسخ:
بله دو تا داره

@واران
با توجه به آدرسی که پایین عکسها گذاشتین
هر دو تا باید در یک مکان باشن
در وبلاگ طلوع من !!!!!
O--o
پاسخ:
:))))))))

بعدا میگم درسته یا غلط :دی
@تسنیم گیان 
مرسی از راهنمایی :)
تقصیر اسی است خوو همش از مهمانسرا گفت گفتم لابد اونجاست :|:))





@اسی 
تصویر دوم رو درختا چتره آفتابی و رنگی رنگی است احیاناً؟
یه لحظه چشم مو گرفت ^__^
این دیگه ربطی به اسم  مکان نداره ها :) 
 ممنون میشم جواب بدی :)
مرسی 



پاسخ:
بعدا میگم درسته یا غلط

چتر نیست
من که الان چیزی نگفتم عامو که درستی و اشتباهش رو بگی ؛)))
ولی تا دو روز به ما فرصت بده بیشتر فکر کنیم :))

مرسی بابت جواب :*



+
@تسنیم گیان 
ولی هر چی دارم فکر میکنم رو اون درختا یک کوچولو شک دارم  که بخشی از مهمانسرا نباشه :))
البته حیف که خاطره ی مهمان سرای حرم پارسالم  از ذهنم پریده و نمیتونم با اطمینان بگم هست یا نه ؟:|:)

پاسخ:
تو که کلا میری که جواب بدی! زیب النسا رو نگفتی آخرش! ;)
بابات کدوم جواب؟ :))
پس تو هم پارسال رفتی! ^_^
بابات ؟:دی 
بابت روله نه بابات :دی 
سوتی ؟:دی 
بابت جواب چتر که گفتی نیست :))



آره پارسال من و دوستام  از طرف شهدا و خانواده شهید دعوت شدیم به مهمانسرای حرم :)



+

زیب النساء یادم رفته بود انصافا 🙈
بر من ببخشای ای دوست :)))
زیب النسا به حاضر جوابی از نوع مودبانه طور معروف بود :))
یعنی جواب خوب  به طرف مقابلش میداد ولی گاهی بامزه طور و دندان شکن مثلا :)))
توام چون زیب النساء بامزه طور ولی با حال جواب کامنت اونبار دوستان رو چون داده بودی که طرف مقابلت تا حدودی مات بشه :))
برای همین گفتم زیب النساء :)

الان یستردی ؟:))


پاسخ:
آهان بابات جاواب ;)

چه خوب :)
+
یستردی :دی
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۵۳ عاشق بارون ...
سلام٬ زیارت قبول :)
حدسی ندارم ولی اون عکس آخری چه خوشگله. :)
پاسخ:
سلام
ممنونم :)
اوهوم ^_^
من چِشَم تو غذاها مونده نمیتونم بقیه عکسارو ببینم :))
پاسخ:
الهی :))
دومی محل جم شدن بچه های حلقس
اولیم محل دشوووری بستنی فروشیه :|
پاسخ:
:))))

بعدا میگم درسته یا غلط
دگ اونم درس غلط داره مگ :|
دهععع
پاسخ:
نداره؟! :))
منم دیشب شام امسال مشهد مهمون حضرت بودم :)
پاسخ:
چقدر عالی :)
زیارتتون قبول...:) خیلی پساپس...!

زیاد مشهد میرید ها..:) خیلی خوبه...
پاسخ:
خیلی پساپس خیلی ممنون :)
بله الحمدلله ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">