طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

سوتی های این روزها!

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۴۰ ق.ظ

۱.

اومده میگه: فلانی نیست؟

میگم: نه

میگه: اومد بگو من تشریف آوردم!

 

۲.

دارم باهاش خداحافظی میکنم

میگه: دارید رفع زحمت میکنید؟

میگم: آره رفع زحمت میکنم :|

میگه: نه یعنی دارین میرین؟

 

۳.

گفته بود با موزیلا برم تو سایت

زنگ زده میگه: چیکار کردی رفتی؟

میگم: آخه من موزارلا ندارم o_O

 

۴.

+ عینکش PH داره؟ چی میگن بهش؟

- UV؟ بله

 

۵.

هر دفعه اسم آقای ایکس رو به اشتباه صدا میزدم «آقای ایگرگ»

این بار رفتم صداش کنم گفتم: خانمِ.....!!!

 

۶.

خواستم زنگ بزنم به آقای کیو ببینم چرا دیر کرده. گوشی رو جواب داد و گفت: اشتباه گرفتید من تو اتاقم.

و دیدم صدا داره از اتاق آقای ایگرگ میاد!

 

 

پ.ن: ۱ و ۲ و ۶ مال امروزه :دی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۶
اَسی ...

نظرات  (۵)

۱۶ مرداد ۹۹ ، ۰۸:۲۰ محسن رحمانی

حالا رفع زحمت کردید؟:دی 

موزارلا چی نصب کردید؟:دی

خخخخخخخخخخخخ

پاسخ:
:دی

ساعت 2:40 صبح

هوا تاریک...

پست گذاشتین و میگید 1و2و 6 مال همین امروزه؟؟

Oـــo

 

 

پاسخ:
بله :دی
۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۳۹ قدرت، چیزی که به دنبالش هستید

😂😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️خیلی عالی

پاسخ:
خوش اومدین :)
۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۴۴ عاشق بارون... ⠀

:)))

پاسخ:
;)
۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۲۸ بلاگردون بلاگرونه

خدایا 😂😂😂

پاسخ:
خوش اومدین :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">