طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

کرونا به در!

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۰۸ ب.ظ

دیشب ساعت یکِ شب یه پیام برام اومد. با خودم گفتم این وقت شب کیه که

پیام داده! و کسی نبود جز همون همیشگی (وزارت بهداشت) -_-

نوشته بود فردا بیرون نرید.

حالا ما چیکار کردیم؟ امروز رفتیم سیزده بدر!

کجا؟ تو حیاط خونه‌مون در جوار باغچه و گلدونا:

 

اون گوشه تصویر هم جوج هستن که مشاهده می فرمایید :دی

 

مریضی به در

غصه ها به در

استرس به در

ناامنی به در

الهی شادی به دلهاتون و آرامش به زندگیتون سرازیر شه

آمین :)

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۳
اَسی ...

نظرات  (۶)

سلام 

نوش جان 

الان یعنی میخواستید بگیدجوجه داشتید؟ دل ملتو آب بندازید؟:دی

الان که زنگ زدم یارانتو قط کردن دیگه جوجه میل نمیکنید:دی

پاسخ:
سلام
بابا یه مرغ که دیگه اینطور گرد و خاک کردن نداره :دی

:)

پاسخ:
⁦😊
چه عجب از اینورا!

فک کنم اصلا این پیام بهداشت خیلیا رو تحت تاثیر قرار داده بیرون نرفتن. :دی

پاسخ:
فکر نمیکنم. هر کی می‌خواسته بره رفته و اونی که مثل ما نمی‌خواسته بره بدون پیام هم نمیرفته

بقول نسرین بیان سیزده نبردت با تاخیر مبارک :))

ایشالا همیشه ایام شاد و سلامت باشی 💚

 

و 

الهی آمین برای همه دعاهات :)

 

+

سلام 

بیا بیزحمت مثل هر سال این موقع اون بازی همیشگی رو راه بنداز تا حال دوستان و خودمون خوبه خوب بشه :)

نظرت چیه ؟!:))

ایشالا موافقی روله ؟!:))

 

پاسخ:
نبدر دیگه؟ :))
همچنین تو :*

سلام
نه موافق نیستم عزیزم. تو اگه دوست داری برگزارش کن :)

می‌دونم طعنه بود :دی

پاسخ:
از اون لحاظ! :))

سلام

الهی آمین :)

پاسخ:
سلام
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">