طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

عارضم به خدمتتون که به تازگی رفتم سر یه کار جدید. کلید محل کار رو فقط من و رئیس باید داشته باشیم. نگم براتون که چقدر داستان داریم با همین کلید!

سر جمع ده روز رفتم سرکار و تو این مدت کوتاه، شونصد بار کلید بین اعضای خانواده من و اعضای خانواده رئیس دست به دست شده! چرا؟ چون باید برای من کلید میساختن و هر بار یا یادشون می‌رفت یا کلیدساز نبود یا کلیدی که ساخته میشد مشکل داشت :|

حالا ببینید پروسه‌ی گردش کلیدی رو:

یه روز من کلید رئیس رو بردم خونه و فرداش داداش کوچیکم کلید رو برد داد به بابای رئیس

یه روز داداش رئیس اومد کلید رو از من گرفت

فرداش من رفتم کلید رو از بابای رئیس گرفتم

یه روز داداش بزرگم کلید رو برد برای خواهر رئیس

یه روز کلید رو به من تحویل دادن و ساعت ۲۲:۴۰ زنگ زدن و گفتن کلیدی که واسه خودشون ساختن کار نمیکنه و اون وقت شب رئیس و داداشش اومدن جلو خونمون و کلید رو ازم گرفتن

فرداش رفتم کلید رو از باباش گرفتم

یه روز کلید رو با آژانس فرستادم واسه رئیس. بعدش رفتم از باباش بگیرم که باباش یادش رفته بود کلید رو بیاره و خود رئیس اومده بود در رو باز کرده بود.

و من همچنان کلید ندارم -_-

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۴
اَسی ...

نظرات  (۵)

۰۴ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۳۲ در مسیر شدن

من حرفی ندارم. ولی این کارا عجیبه تو هزاره سوم

پاسخ:
واسه تعجب که موارد زیادی هست تو همین عصر!

شغل جدید مبارک:) ایشالا خوش یمن باشه واستون و پر از  اتفاقای خوب..:)

 

در مورد کلید هم.. مگه دو تا کلید نداره دره؟!

یه روز زودتر تعطیل کنید ب همراه رئیس برید کلید سازی دو سه تا کلید بزنید..

یکی یه دونه هم به اعضای خونواده بدین!:)

پاسخ:
ممنونم
الهی آمین :)
دو تا داشته اما یکی از دسته کلیدها رو پیدا نمیکنن.
سه تا در هست به اضافه یه قفل، هر بار با یکیشون به مشکل برمیخوریم. یعنی کلیدای جدیدی که ساختن یه بار در اولی رو باز نکرد، یه بار در دوم قفل شد و باز نشد، یه بار قفل خراب شد. هر بار مجبور شدیم با کلید قبلی مشکل رو حل کنیم.

اعضای خانواده رو خوب اومدین :)))))))

کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من:دی خودت ببر بساز خلاص کن خودتو از این وضعیت:دی

پاسخ:
ساختن ولی درست کار نمیکنه. هر بار رئیس می‌ره کلیدسازی و بعدش دوباره یه ایراد دیگه پیدا میشه!

شاید ایراد از کلید و کلید ساز نیست

 

مشکل از شما نیست؟

 

پاسخ:
چه ربطی به من داره آقا؟! O_o

مشکل از مربی حلقه س انگار

پاسخ:
:)))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">