طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

چهار سال شد

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۰ ب.ظ

چهار سال از طلوع من میگذره و امروز چهارمین سالگرد تولد کلبه کوچولومه

 

 

بچم کم کم داره بزرگ میشه و دیگه از آب و گل دراومده.

 

تولدت مبارک قشنگم ^_^

 

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۸)

تولد زندگی مجازیت مبارک اسی کوچولو :))) :| -____-

پاسخ:
متشکر :)))

دلم کیک خواست:(

چرخش بچرخه برات:))

پاسخ:
منم همینطور :(
مرسییی :))
۲۳ آذر ۹۸ ، ۱۶:۲۲ در مسیر شدن

مبارکه *-*

پاسخ:
ممنووون ^_^
۲۳ آذر ۹۸ ، ۱۷:۰۱ محبوبه شب

خب تو هم خز می شدی و یه صندلی داغی، چیزی میذاشتی دیگه 😅

پاسخ:
مگه خزها صندلی داغ میذارن؟! o_O
۲۳ آذر ۹۸ ، ۱۷:۳۸ محبوبه شب

توی این روز خاص، بلی 😉

 

ضمنا مبارکا باشه 

بمونه واسمون 😘

پاسخ:
:))

سپاس و تشکر :*
:)

تبلدش مبارک :-)

 

بچه 4ساله کی رفت تو گِل که بخواد از آب و گلم در بیاد؟! :)

پاسخ:
میسییی ^_^

رفته بود گل بازی کنه دیگه :))
۲۴ آذر ۹۸ ، ۰۲:۰۷ عاشق بارون ...

پارسالم عکس کیک گذاشته بودی که من گفتم دلم کیک خواست؟! همین‌جا بود یعنی؟ چه زود گذشت!‌ :دی

تولدش مبارک! :)

پاسخ:
بلی :دی
من هر سال عکس کیک میذارم :)
ممنونم عاشق بارون ^_^
۲۴ آذر ۹۸ ، ۲۳:۱۲ آقای مهربان

سلام

منم امروز یک قدم بیشتر به مرز سی سالگی نزدیک شدم :)

الحمد لله ...

پاسخ:
سلام
تولدتون مبارک :)
الهی سالهای سال عمر با عزت داشته باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">