طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

پیک نیک خانگی

شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۵۰ ب.ظ

امروز ناهار رفتیم پیک نیک

بگید کجا؟

تو خونمون!

بله درسته :دی

تو حیاطمون زیرانداز پهن کردیم و ناهار که همانا مرغ ترش جان دل بود رو تو نسیم خنک بهاری و در برابر آفتاب گرم و مطبوع و زیر آسمون آبی، نوش جان کردیم :)

و چقدر چسبید ^_^

ای کسانی که از نعمت داشتن حیاط برخوردارید! قدر بدانید و حالشو ببرید :)))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۷
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

و از غبطه خورندگانیم :(

الهی همیشه بخوشی
پاسخ:
حیاط ندارید؟

الهی همه خوش باشیم :)
نمیگید بچه رد میشه غذا مرغ ترش تو حیاط میخواد:دی

خیلی هم عالی
پاسخ:
اون بچه شمایید؟

:)
۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۱۲ آشنای بی نشان
ما یه پاسیوی خیلی کوچیک داریم نمیتونیم از این برنامه ها بریزیم
پاسخ:
به پشت بام فکر کنید! o_O
۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۱۷ آشنای بی نشان
نه رو پشت بوم حال نمیده
پاسخ:
به هر حال گزینه ایه واسه خودش :دی
۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۲ آشنای بی نشان
از فرصت پرسش استفاده میکنم
پاسخ:
:)))
از کی مشورت میگیرید؟
۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۸ آشنای بی نشان
از حضار داخل سالن
پاسخ:
حضار لطفا موافقت یا مخالفتتون رو با پیک نیک پشت بامی اعلام بفرمایید!
۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۳۳ آشنای بی نشان
من اصلا از ادامه مسابقه انصراف میدم
میرم برنده باش شرکت میکنم
اونجا مجریش گلزاره
اینجا مجریش خیلی درب و داغونه:)))
پاسخ:
خیلی هم دلتون بخواد!
ما دم نوروز و تابستون معمولا از این حرکت ها انجام میدیم :))
الهی که همیشه در کنار شاد و خندان  باشید :)


یادمه بچه که بودیم حتی تو پشت بوم خونه قدیمی مون بعضی شبا جمع می شدیم و از هوای مطبوع و دورهمی در کنار هم لذت میبردیم الان که حیاط داریم تو حیاط گاهی این شکلی بقول تو میریم پیک نیک :))
بماند قبلترها حتی تو بالکن داداشم اینا این کار رو انجام میدادیم ؛)
کلی خاطره برام زنده شد ^__^
مرسی :**

++
دورهمی های این چنینی تون مستدام 🙏


پاسخ:
یادش بخیر بچه که بودم همیشه شبای تابستون تو حیاط شام میخوردیم و تلویزیون میدیدیم ^_^

در کنار چی؟! o_O

چقدر عالی :)
بالکن هم خیلی باحاله ^_^

ممنووونم
همچنین واسه شما :)
در کنار خانواده تون  :))
یادم رفت دیدی چی شد؟!:))
از بس به اون قدیم قدیم ها فکر کردم یادم رفت :)



+

شما خودتی من وارانم ؛))

پاسخ:
الهی آمین :)
:)))
:دی
باشه واران ;)
نه بچه مردم:دی
پاسخ:
خداروشکر شما دلتون نخواسته :دی
۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۹:۵۵ ام اسی خوشبخت
بچه بودم زیاد این کارو میکردیم حتی بعدش تو تراس میخوابیدیم. چند سالی تو آپارتمان زندگی کردیم, انگار بعدش دیگه یادمون رفت, الان که حیاط داریمم این کارو نمیکنیم. فقط گاهی شب های تابستون میوه و چایی میخوریم, البته انگشت شمار.
چقدر دلم تنگ شد برای اون روزها, برای سبزی و صیفی جات حیاط, بیدار شدن با نسیم خنک صبح, چای خوردن رو پشت بوم تو شب های تابستون :)
پاسخ:
کولر اومد و حیاط رفتنا تعطیل شد
الآنا دیگه رنگ پشت بومم نمیبینیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">