طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

رای گیری بازی سفره های یلدایی

دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۲۷ ب.ظ

خب مهلت ارسال عکس ها به پایان رسید.

تشکر میکنم از دوستان شرکت کننده

حالا نوبت شما خواننده هاست که به یکی از سفره ها رای بدید.


رونمایی میشه از سفره های زیبای یلدایی:


شماره 1




شماره 2




شماره 3




شماره 4



بسم الله :)

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۳
اَسی ...

نظرات  (۲۱)

۰۳ دی ۹۷ ، ۲۳:۳۱ دختـرِ بی بی
سلام
من شماره۴
پاسخ:
سلام
خوش اومدین
۰۳ دی ۹۷ ، ۲۳:۳۵ محبوبه شب
مورد اخر 😍  
چقدر دلبره

پاسخ:
ممنون
۰۳ دی ۹۷ ، ۲۳:۳۷ محبوبه شب
گزینه سه رو هم رای میدم بهش
همینی که گفتم
حرفیم نباشه
من دو تا رای دارم 😎
پاسخ:
مگه کلا چند تا هست که به دو تا رای میدی؟! :))
۰۳ دی ۹۷ ، ۲۳:۵۳ ابوالفضل ...
۲ به خاطر صفا و سادگیش...
پاسخ:
ممنون
۰۴ دی ۹۷ ، ۰۱:۲۸ روزهـا ..
همه خوب بودن.. ولی رایم سفره 4!:)
پاسخ:
ممنون
شماره ۳ رو خیلی دوست دارم:)))
+کی این طرح رو اجرایی کرده، و ازش عکس گرفته؟
اون رو بهم معرفی کن.
پاسخ:
ممنون
تو پست بعدی اعلام میشه
سلام اسی جان


4
پاسخ:
سلام یلدا جانم

ممنون
سفره‌ی شماره‌ی ۲. سادگی‌شو دوست دارم :)
پاسخ:
ممنون
خوش اومدین
۰۴ دی ۹۷ ، ۰۹:۳۰ لا نتوری
سلام
من رای مثبت  میدم به عکس هفتم از بالا سمت چپ :)
پاسخ:
سلام
😏
چرا همیشه خلاف جهت آب شنا میکنید؟
4
پاسخ:
ممنون
۰۴ دی ۹۷ ، ۱۲:۵۹ صبورا کرمی🦄
به همه شون
خوشم نمیاد از این عکس بازی ها و نمایش از من بهتر بود یا از تو. من این کارو کردم تو چیکار کردی :/
پاسخ:
ممنون
۰۴ دی ۹۷ ، ۱۳:۵۲ مرتضی میم
شماره 4
به دلیل سادگی و کرسی قشنگشون

پاسخ:
ممنون
خوش برگشتین به دنیای وبلاگ نویسی
۰۴ دی ۹۷ ، ۱۴:۲۰ جناب منزوی
شماره ۴
پاسخ:
ممنون
۰۵ دی ۹۷ ، ۰۴:۱۰ بهارنارنج :)
سلام من4دوست داشتم
پاسخ:
سلام
ممنون
شماره 4
پاسخ:
ممنون
خوش اومدین
شماره۴
پاسخ:
ممنون
خوش اومدین
۰۵ دی ۹۷ ، ۱۰:۴۵ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام.
2و4
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام 
شرکت کننده ها به خودشون میشه رای بدن ؟:))



پاسخ:
سلام
خیر :)
۲ :)
پاسخ:
ممنون
خوش اومدین
من به سفره یلدایی شماره ی ۲ رای میدم :))

ممنونم 🍀

پاسخ:
ممنون از شما
۰۵ دی ۹۷ ، ۱۴:۳۶ بیست و دو
شماره ۳ و ۴
اگرم یدونه باید انتخاب کنیم ۳
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">