طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

یلدا بهانه ای برای باهم بودن (بازی)

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۱ ق.ظ

بدین وسیله مامور شدیم به برگزاری بازی سفره های یلدایی!

پس یادتون نره امشب از سفره هاتون عکس بگیرین :)

دو روز فرصت دارید که عکس هاتون رو برام بفرستید یعنی تا ساعت 24 یکشنبه شب.

بعدش هم رای گیریه

منتظرم ها ^_^


یلداتون مبارک

خوش بگذره :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۳۰
اَسی ...

نظرات  (۸)

۳۰ آذر ۹۷ ، ۱۰:۲۷ محبوبه شب
ما دیشب یلدا داشتیم!
پاسخ:
خب عکس گرفتی؟

نعمت چیست؟

به حضور من در جمع شما نعمت گفته میشود

خوشبخت کیست؟

شما که من در حضورتان هستم

و حالا بدبخت چیست؟؟

اون گروهی که من توش نیستم

حسود کیست؟

کسی که با این متن مخالفتی داشته باشه

پاسخ:
o_O
خوش اومدین
۳۰ آذر ۹۷ ، ۱۲:۲۵ محبوبه شب
اره 
ولی یعنی پست بدون عکس منتشر کنم؟
پاسخ:
نه نه اصلا پست منتشر نکنید! فقط عکس رو برای من بفرستید. من عکس ها رو بدون نام فرستنده منتشر میکنم تا دوستان بدون پارتی بازی رای خودشون رو اعلام کنن
۳۰ آذر ۹۷ ، ۱۲:۲۶ محبوبه شب
البته منظور از "ما"یی که گفتم خونه مامان بزرگ اینا بود
امشب به حول و قوه الهی میریم خونه بی بی

پاسخ:
خیلی هم عالی ^_^
۳۰ آذر ۹۷ ، ۱۳:۰۱ ابوالفضل ...
من که یلدا ندارم ⁦:'(⁩
پاسخ:
چرا ندارید؟
واسه خودتون برنامه بچینید و یه شب به یادموندنی رو رقم بزنید :)
سلام 
پیشاپیش یلدا مبارک :)

+

خانوم اجازه ؟
سفره ها مال خودمون هم نباشه میشه ؟!:))

پاسخ:
سلام
ممنونم :)
+
چرا نمیشه؟! مهم اینه شما از اون سفره بهرمند شده باشید :)
۳۰ آذر ۹۷ ، ۱۳:۱۸ بهارنارنج :)
من که میرم مهمونی،بخواین فقط میتونم از خودم عکس بفرستم برات😂😂😜
پاسخ:
😄
خب همونم یلدای شماست دیگه، سفره مال شمام هست :)

یلدا تنهایی یلدا نیست !
پاسخ:
تنهایی هم میشه خاطره ساخت و از لحظه ها لذت برد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">