طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

زائو جان عجله کن :|

دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۶ ق.ظ

+ آدم باید اینا رو بفرسته دنبال زائو! :/

- o_O

+ منظورم قابله بود! گفتم زائو؟! =))))



- اون

+ اجازه بدید نگم :دی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۸
اَسی ...

نظرات  (۹)

۱۸ تیر ۹۷ ، ۱۱:۳۷ محسن رحمانی
دیگه لازم تبرم وبیارم کچلتون کنم خو چرا همش ایهام دار حرف میزنید :/
پاسخ:
کجاش ایهام داره؟

شما موهاتونو با تبر میزنید؟! o_O
:)))
۱۸ تیر ۹۷ ، ۱۱:۴۱ محسن رحمانی
موهای خودمو نه اما موهای بقیه رو لازم باشه میزنم :دی
پاسخ:
پس شما هیزم شکنید :دی
۱۸ تیر ۹۷ ، ۱۱:۴۷ محبوبه شب
هاع؟! :|
پاسخ:
ها! ;)
اینا منظورت پسردایی ها و داداشته ؟:)) که رفتن دنبال قابله؟:))

قدم نو رسیده پیشاپیش مبارک 🌹

بگم چه نسبتی باهات داره ؟؛)


سلام‌:)
 راستی تو پست خودت سوتی میدی؟:دی 
نوچ نوچ:)))

پاسخ:
نه منظورم همکارامه! :دی

بگو من عموشم ;)

سلام :)
سوتی؟ کی؟! o_O
۱۸ تیر ۹۷ ، ۱۹:۴۴ آسـوکـآ آآ
اجازه نمیدیم، بگو:-D
پاسخ:
نکنین این کار و :)))
آقا بفرس اومد :|
پاسخ:
فرستادم :دی
۱۹ تیر ۹۷ ، ۰۹:۱۲ آشنای بی نشان
به نظر من که ایراد از معلم بچه های حلقه است:دی.
پاسخ:
این یه کامنت حال خوب کن بود ^_^
:))
۱۹ تیر ۹۷ ، ۰۹:۱۹ آشنای بی نشان
خب خدا رو شکر
ایشالله همیشه حالتون خوب باشه:)
پاسخ:
ممنونم :)
همچنین شما
حالا مشکل برطرف شد؟
پاسخ:
بله بالآخره :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">